رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از معامله‌گران و تحلیلگران معروف حوزه کریپتو که با نام مستعار Criptopaul شناخته می‌شود، در اظهارات اخیر خود گفته که یک پروژه بازی مستقر در شبکه اتریوم، اکسی اینفینیتی (AXS) این چرخه خواهد بود و جای این بازی محبوب را خواهد گرفت.
در سال ۲۰۲۱، ارز دیجیتال AXS یکی از بهترین عملکردها را داشت و با رشد ۱۷۴،۹۰۰ درصدی خود، توجه معامله‌گران سراسر جهان را به خود جلب کرد.
اکنون، Criptopaul در توییتی به دنبال‌کنندگانش گفته که بازی ماویا (Heroes of Mavia) و توکن بومی آن، MAVIA، پتانسیل رشد مشابهی با بازی اکسی اینفینیتی و توکن AXS آن دارد. این تحلیلگر، علت این موضوع را حمایت چندین شرکت سرمایه‌گذاری بزرگ از بازی ماویا عنوان کرده است. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به بایننس لبز، هشکی (Hashkey)، دلفی دیجیتال، انیموکا برندز و غیره، اشاره کرد.

Ramzarzخرید سریع MAVIA!
با یک کلیک ماویا (MAVIA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید MAVIA

به همین دلیل، Criptopaul فکر می‌کند که ماویا، بهترین بازی وب ۳ در فضای کریپتو است و پتانسیل سوددهی و بازگشت سرمایه (ROI) حدودا ۱۵ تا ۲۰ برابری را دارد. در زمان نگارش این خبر، توکن ماویا با قیمت ۴٫۵۷ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد. رشد قیمتی این توکن در بازه هفتگی نیز به بیش از ۵۵ درصد می‌رسد.
بازی ماویا، اکسی اینفینیتی بعدی است؛ از رشد ۲۰ برابری توکن MAVIA جا نمانید!طبق گفته‌های Criptopaul، این ارز دیجیتال در کوتاه‌مدت می‌تواند بر مقاومت منطقه ۵ دلاری غلبه کند.
این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

منبع

بیت تایمز

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا