بازی

استودیو Nightdive به ساخت ریمستر بازی Unreal علاقه دارد

استودیو Nightdive به ساخت ریمستر بازی Unreal علاقه دارد

سال پیش استودیو Nightdive ریمستر بازی شوتر اول شخص Quake را با جلوه‌های بصری بسیار بهتر و چند مرحله جدید روانه بازار کرد و حالا علاقه دارد که این کار را برای Unreal نیز انجام دهد. 

Nightdive در بازسازی Quake کار بسیار خوبی انجام داد و حتی موسیقی اصلی بازی، که به خاطر قوانین کپی رایت در دسترس نبود، را دوباره بازگرداند. نکته جالب دیگر این است که دارندگان نسخه‌های اصلی Quake بدون پرداخته هزینه اضافه می‌توانستند به این ریمستر دسترسی داشته باشد. اکنون استفن کیک (Stephen Kick)، مدیرعامل Nightdive، اعلام کرده است که در فکر ساخت ریمستر Unreal هستند.

در واقع کلیف بلزینسکی (Cliff Bleszinski) از جانب استودیو با تیم سوئینی (Tim Sweeney)، مدیرعامل اپیک گیمز، تماس گرفت. کلیف بلزینسکی که یکی از طراحان اصلی Unreal در سال ۱۹۹۸ بود، باور دارد که استودیو Nightdive می‌توان این عنوان را به خوبی بازسازی کند. کلیف بلزینسکی به خاطر موضوعات قضایی به این مسئله واکنش نشان نداده و باید منتظر پاسخ رسمی تیم سوئینی به درخواست او باشیم.

مطلب پیشنهادی:چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟با فروش آیتم، بازی‌های جدید بخرید
چطور از آیتم‌ بازی‌ها در استیم پول بدست آوریم؟

بازی Unreal

شاید خیلی از شماها سری بازی های Unreal را به خاطر بخش چند نفره رقابتی آن بشناسید، اما نسخه اول آن بخش تک نفره بسیار خوبی نیز داشت. این بازی همچنین در آن زمان توانست به خوبی توانایی‌های آنریل انجین را نمایش دهد، موتوری که ورژن جدید آن از سوی توسعه دهندگان زیادی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

Nightdive استودیویی است که بیشتر روی بازسازی بازی‌های قدیمی و کلاسیک تمرکز دارد و در کارنامه آن‌ها باسازی آثاری مثل Doom 64، بلاد، PowerSlave، سین، Shadow Man، استرایف و… دیده می‌شود. در حال حاضر تمرکز این استودیو روی ریمیک نسخه اول System Shock قرار دارد و انتظار می‌رود که این بازسازی تا آخر سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود. 

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟


امانگ آس با بچه‌های خفن ممنتو

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا