بازی

مدیرعامل یوبیسافت بابت اظهارات در مورد کارمندان شرکت خود عذرخواهی خواهد کرد

مدیرعامل یوبیسافت بابت اظهارات در مورد کارمندان شرکت خود عذرخواهی خواهد کرد

مدیرعامل یوبیسافت، ایو گیمو (Yves Guillemot)، روز چهارشنبه با عذرخواهی از اظهارنظرهای اخیرش که توسط سازندگان با واکنش منفی مواجه شده بود، پرسش و پاسخی سراسری در شرکت باز کرد.

در ایمیلی که چند روز پیش، همزمان با اعلام تاخیر محصولات، کنسلی و پیش‌بینی کاهش درآمدها به کارمندان شرکت ارسال شد، گیمو اظهار کرد که «امروز بیشتر از همیشه، من به انرژی و تعهد کامل کارمندان احتیاج دارم تا مطمئن شویم که به مسیر موفقیت بازمی‌گردیم».

هفته گذشته یوبیسافت اعلام کرد که Skull and Bones را به سال مالی بعدی که از فروردین ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا اسفند ۱۴۰۲ ادامه می‌یابد، به تعویق انداخته است. آن‌ها در این بازه همچنین قصد دارند Assassin’s Creed Mirage، Avatar: Frontiers of Pandora، یک بازی بزرگ معرفی نشده و همچنین عناوین رایگان را عرضه کنند.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

ایو گیمو در ایمیل خود به کارکنان شرکت نوشته بود:

اکنون به شما بستگی دارد تا این عناوین را به موقع و در سطح کیفی مورد انتظار تحویل دهیم و به همه نشان دهیم که چه اهدافی را می‌توانیم به دست آوریم.

به نظر می‌رسد که نظرات او بار مسئولیت رفع مشکلات شرکت را بر دوش توسعه‌دهندگان گذاشته است، اما گیمو اکنون گفته که اینگونه نبوده است. در فهرستی که پیش از جلسه امروز به مدیریت یوبیسافت ارسال شده بود، چنین سوالی مطرح شده بود:

حالا همه‌ چیز به ما بستگی دارد. سال‌هاست که به شما بستگی داشته، پس چرا اینقدر موقعیت را بد مدیریت کردید تا ما کارمندان مجبور شویم آن را برای شما درست کنیم؟

گفته می‌شود که گیمو جلسه را با طرح این سوال آغاز کرد. به گفته منابع سایت Kotaku او گفت:

من بازخورد شما را شنیدم و متاسفم که اینگونه برداشت شد. وقتی گفتم «اکنون به شما بستگی دارد تا این عناوین را به موقع و در سطح کیفی مورد انتظار تحویل دهیم»، می‌خواستم این ایده را به شما منتقل کنم که بیش از هر زمان دیگری به استعداد و انرژی شما برای تحقق آن نیاز دارم.

این یک سفر جمعی است که البته با من و تیم رهبری شروع می‌شود تا شرایطی را برای موفقیت همه ما، در کنار یکدیگر، ایجاد کنیم.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

یوبیسافت

به دنبال اظهارات هفته گذشته، بخش Ubisoft Paris اتحادیه همبستگی فناوری اطلاعات Solidaires Informatique از کارمندان خواست تا اواخر این ماه یک اعتصاب نیم روزه برگزار کنند.

اتحادیه کارکنان ۴ درخواست جدید از یوبیسافت دارد که شامل افزایش ۱۰٪ حقوق تمامی کارکنان می‌شود. این شرکت صدها میلیون دلار از تنسنت دریافت کرده است و با این کار می‌تواند کمی از فشار تورم را کم کند. این اتحادیه درخواست‌ هفته‌های کاری ۴ روزه، شفافیت در تکامل نیروی کار و تعهد قوی در برابر اخراج‌ و استعفاهای نادرست را هم دارد.

به گفته منابع Kotaku، اعتصاب مدنظر در جلسه پرسش و پاسخ روز چهارشنبه مورد توجه قرار نگرفت. با این حال، آنیکا گرانت، مدیر ارشد اجرایی، پیشنهاد برای هفته‌های کاری چهار روزه را رد کرد و گفت که افزایش نرخ تورم با توجه به وضعیت مالی فعلی شرکت در نظر گرفته نمی‌شود.

هفته گذشته پس از فروش نرم افزاری ضعیف‌تر از حد انتظار در فصل تعطیلات کریسمس، یوبیسافت اعلام کرد که پروسه ساخت سه بازی معرفی نشده را لغو کرده و قصد دارد تمرکز خود را بر روی بزرگ‌ترین برندها و لایو سرویس‌ها بگذارد.

همچنین شرکت اعلام کرد که قصد دارد طی دو سال آینده حدود ۲۰۰ میلیون یورو از هزینه‌ها را از طریق تجدید ساختار هدفمند، واگذاری برخی دارایی‌های غیر اصلی و فرسایش طبیعی معمول، کاهش دهد.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا