بازی

تریلر گیم پلی فصل سوم فورتنایت منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر گیم پلی فصل سوم فورتنایت منتشر شد [تماشا کنید]

رویداد آخر فصل فورتنایت (Fortnite) به پایان رسیده و ساعاتی پیش اپیک گیمز با انتشار تریلر فصل سوم از چپتر سوم این بازیِ بتل رویال بسیار محبوب رونمایی کرد. 

مطلب پیشنهادی:آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟پاسخ به پرسشی اساسی
آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟

اپیک گیمز سرورهای فورتنایت را برای ایجاد تغییرات لازم از دسترس خارج کرده و احتمالا در ساعت‌های پایانی امشب می‌توانید دوباره به سراغ بازی بروید. فصل سوم با تغییرات بزرگ و قابل توجهی همراه است و استودیو نقشه و سلاح‌های جدیدی را طراحی کرده. بتل پس جدید بازی نیز دو شخصیت بسیار محبوب و تقاضا شده را به Fortnite اضافه می‌کند.

با توجه به شایعات و اخبار اعلام شده، فصل سوم از چپتر سوم Fortnite شخصیت‌های دارث ویدر و ایندیانا جونز را به طرفداران معرفی می‌کند. نکته مهم این است که در رویداد روز گذشته لوپرها توانستند بر Imagined Order پیروز شوند و از این رو فصل جدید حس و حال شادتری خواهد داشت. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

همچنین باید اشاره کنیم که اپیک گیمز NPCهای جدید به نقشه بازی اضافه کرده است که صحبت کردن با آن‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد. شما از طریق تعامل با تعدادی از این NPCها می‌توانید به بهترین سلاح‌های فورتنایت دسترسی پیدا کنید. انتظار می‌رود که فصل سوم تا تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) ادامه داشته باشند و بدون شک در هفته‌های آینده اپیک گیمز از کراس‌اوورهای بیشتری هم رونمایی خواهد کرد. 

مطلب پیشنهادی:حل مشکل اجرا نشدن فورتنایت روی ویندوز ۱۱مشکل جدی نیست؛ نگران نباشید!
حل مشکل اجرا نشدن فورتنایت روی ویندوز ۱۱


امانگ آس با بچه‌های خفن ممنتو

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا