بازی

نسخه جدیدی از بازی Crash Bandicoot ساخته می‌شود

نسخه جدیدی از بازی Crash Bandicoot ساخته می‌شود

کرش بندیکوت (Crash Bandicoot) را می‌توان یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای تاریخ دانست و به نظر می‌رسد که استودیو Toys for Bob روی نسخه جدیدی از این سری بازی کار می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy با عرضه در سال ۲۰۱۷ به این سری جان دوباره بخشید و سال ۲۰۲۰ نیز بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time روانه بازار شد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. اکنون بنابر گزارش جز کردن از سایت Windows Central، استودیو Toys for Bob روی نسخه جدیدی از کرش بندیکوت کار می‌کند. 

به نظر می‌رسد که اکتیویژن در کنفرانس مایکروسافت و بتسدا از این بازی رونمایی خواهد کرد. باید اشاره کنیم که سال پیش نیز این توسعه دهنده برای پروژه‌ای جدا از سری Call of Duty، به دنبال جذب نیرو بود. اکتیویژن سال پیش دستور داده بود که Toys for Bob بیشتر روی پشتیبانی از بازی‌های کال آو دیوتی و وارزون تمرکز داشته باشد. در واقع بیشتر استودیوهای اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر چنین نقشی دارند. 

کرش بندیکوت

Crash Team Racing Nitro-Fueled و Crash Bandicoot: On the Run نیز دو بازی جدیدِ دیگر از این سری هستند که توسعه آن‌ها برعهده استودیوهای Beenox و کینگ قرار داشت. این عناوین نیز با استقبال خوبی از سوی منتقدان و طرفداران روبه رو شده‌اند و منطقی است که اکتیویژن اجازه ساخت یک نسخه دیگر از کرش را هم صادر کند.


امانگ آس با بچه‌های خفن ممنتو

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا