بازی

شایعه: کراس‌اوور Fortnite و The Last of Us در راه است

شایعه: کراس‌اوور Fortnite و The Last of Us در راه است

کم کم به تاریخ عرضه ریمیک لست اف اس (The Last of Us) نزدیک می‌شویم و به همین خاطر احتمالا کراس‌اووری از این بازی با فورتنایت (Fortnite) در راه است. 

فورتنایت در سال‌های گذشته میزبان کراس‌اوورهای فراوانی بوده که در میان‌ آن‌ها می‌توان به کریتوس و مسترچیف اشاره کرد. اپیک گیمز و سونی همیشه رابطه خوبی با هم داشته‌اند و از این رو کراس‌اور لست اف اس با فورتنایت چندان عجیب و دور از انتظار نیست. نیک بیکر، منبع معتبر، با انتشار پستی در توییتر از این کراس‌اوور خبر داده است. 

همچنین باید اشاره کنیم که ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) روز جهانی The Last of Us است که تاریخ مناسبی برای آغاز این کراس‌اوور محسوب می‌شود. فیلم‌برداری سریال The Last of Us نیز به پایان رسیده و این احتمال وجود دارد که در این تاریخ برای اولین بار ویدئویی از آن به طرفداران نمایش داده شود. 

مطلب پیشنهادی:۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایتفورتنایت را قورت بده!
۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایت

کراس اوور فورتنایت و لست اف اس

هنوز مشخص نیست که کراس‌آوور The Last of Us و Fortnite شامل چه آیتم‌هایی خواهد بود. احتمالا دو اسکین از جوئل و الی به بازی اضافه می‌شود و شاید کلیکرها نیز به نقشه فورتنایت راه پیدا کنند. متاسفانه نیک بیکر مدارکی برای اثبات ادعا خود منتشر نکرده است و به همین خاطر نمی‌توان به این خبر به صورت کامل اطمینان پیدا کرد. 

ریمیک بازی The Last of Us Part 1 در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی آن نیز در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا