بازی

تاریخ پخش فصل دوم سریال انیمیشنی The Bad Batch اعلام شد

تاریخ پخش فصل دوم سریال انیمیشنی The Bad Batch اعلام شد

با توجه به صفحه اصلی سرویس استریم دیزنی پلاس، فصل دوم سریال انیمیشنی The Bad Batch که اسپین‌آف مجموعه‌ جنگ ستارگان The Clone Wars به حساب می‌آید، در روز ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) پخش خواهد شد.

طرفداران در حین جشن جنگ ستارگان که در هفته آخر ماه می برگزار شد، متوجه شده بودند که برای بازگشت گروه Clone Force 99 نباید زیاد منتظر بمانند. جایی که تیم خلاق سازنده این سریال، از جمله شورانرها «برد راو» و «جنیفر کوربت»، اولین تریلر فصل جدید را همراه با اخبار مبنی بر بازگشت این سریال در پاییز امسال منتشر کرده بودند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

فصل اول نه تنها به بررسی این موضوع پرداخت که کلون‌ها باید با چه چیزی پس از تاثیر Order 66 دست و پنجه نرم کنند، بلکه به تجزیه گروه نیز پرداخت. از پنج عضو گروه، یکی از آن‌ها به نام Crosshair به گروه خیانت کرد تا از امپراتوری حمایت کند. اگرچه باقی اعضا گروه تصور می‌کردند که او تحت تاثیر فرمان ۶۶ قرار گرفته، اما در پایان فصل فاش کرد که طرفدار امپراتور شده است.

باقی اعضای گروه یعنی Hunter، Wrecker، Tech و Echo در حال فرار از دست امپراتوری هستند و با دختر جوانی به نام Omega آشنا می‌شوند. اگرچه او در ابتدا به عنوان دستیار پزشکی دانشمند کامینوایی معرفی شد، اما بعدا مشخص شد که یک بَدل اصلاح نشده جانگو فت (همانند بوبا فت) است. به عنوان تنها کلون زن که از نظر ژنتیکی با سایر کلون‌های مرد متفاوت است، او دوستی نزدیکی با چهار سرباز کلون پیدا می‌کند.

The Bad Batch

در The Bad Batch «دی بردلی بیکر» صداپیشگی تمامی کلون‌های مرد و «میشل آنگ» صداپیشگی نقش امگا را بر عهده دارند. همچنین طبق تریلر «ریا پرلمن» در نقش Cyd، تراندوشانی که به گروه کمک کرد تا از وضعیت وخیم خارج شوند، برای فصل دوم باز می‌گردد.

اگرچه چیز خاصی در تریلر نشان داده نشده، اما با توجه به اینکه گروه در این فصل در جستجوی متحدان هستند، شاید شخصیت‌های قدیمی دیگری مانند تریس و رافا مارترز (با صداپیشگی بریجت کالی و الیزابت رودریگز) یا فنک شند (با صداپیشگی مینگ-نا ون) بار دیگر حضور پیدا کنند.

فصل دوم سریال The Bad Batch در روز ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستیدفکت‌های عجیبی که تاکنون از آن‌ها بی‌خبر بودید
۲۵ حقیقت جذاب از سریال بریکینگ بد که نمی‌دانستید


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا