بازی

ویدیویی از گیم‌پلی نسخه موبایلی Call of Duty: Warzone لو رفت

ویدیویی از گیم‌پلی نسخه موبایلی Call of Duty: Warzone لو رفت

خیلی از طرفداران منتظر رونمایی از نسخه موبایل وارزون (Call of Duty: Warzone) هستند و اکنون ویدیویی از گیم‌پلی آن لو رفته است. 

ابتدا تصاویری از بازی توسط CoD_Perseus در توییتر منتشر شدند، اکانتی که سابقه زیادی در فاش کردن اطلاعات و محتوای سری بازی Call of Duty دارد. این تصاویر هم‌اکنون پاک شده‌اند، اما ویدیویی از بازی موجود است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

اکتیویژن چند ماه پیش اعلام کرد که روی نسخه موبایلی وارزون کار می‌کند، اما سعی کرده توسعه آن را در سکوت خبری کامل ادامه دهد. نکته جالب این است که این نسخه از Call of Duty: Warzone از نقشه Verdansk استفاده می‌کند. 

در مورد Call of Duty: Warzone باید بگوییم که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده و طی دو سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن داشته است. نسخه موبایل این عنوان در حال حاضر در فاز آلفا محدود قرار دارد و برعکس Call of Duty: Mobile، یکی از استودیوهای خود اکتیویژن آن را توسعه می‌دهد. باید اشاره کنیم که چند هفته پیش از بازی موبایلی وارزون با اسم رمز Project Aurora رونمایی شد.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟

این شرکت همچنین روی Call of Duty: Warzone 2 کار می‌کند که قرار است شبیه مد بتل رویال Black Ops 4 باشد. بلک‌‌اوت (Blackout) نسبت به وارزون حس و حال آرکید دارد و بازیکنان یک کوله پشتی نیز برای مدیریت لوت‌های خود خواهند داشت که با استفاده از آن می‌توانند به قابلیت‌ها، آیتم‌ها و ابزار بیشتری دسترسی داشته باشند.

احتمالا تا اواخر سال جاری شاهد عرضه Call of Duty: Warzone 2، نسخه موبایلی وارزون و Modern Warfare 2 به بازار خواهیم بود. به طرفداران این ژانر پیشنهاد می‌کنیم مقاله «بهترین بازی های بتل رویال برای تازه واردها» را مطالعه کنند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


امانگ آس با بچه‌های خفن ممنتو

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا