رمز ارز

احتمال عبور پالیگان از ۱ دلار چقدر است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می‌رسد که پالیگان قدرت خود را به دست آورده و در روزهای آینده احتمالاً از 1 دلار عبور می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت بی‌تی‌سی‌نیوز، روند قیمتی پالیگان به شدت صعودی است و می‌تواند قیمت را به بالای 1 دلار برساند و زمینه را برای یک روند صعودی بزرگ فراهم کند که به طور بالقوه می‌تواند قیمت این کوین را تا 2 دلار نیز افزایش دهد. با توجه به آنچه گفته شد، پالیگان احتمالا یک رشد 100٪ را در چند ماه آینده تجربه خواهد کرد.

قیمت توکن در این هفته نزدیک به یک سطح کلیدی است؛ زیرا رالی قیمت روز یکشنبه به کوین اجازه داد تا نزدیک به محدوده 1 دلار را که سطحی حیاتی است، حرکت کند.

آیا پالیگان از 1 دلار عبور می‌کند؟

سطح قیمتی 1.1 دلار به دلیل اینکه نزدیکی به میانگین متحرک 200 روزه، بسیار حیاتی است. احتمال می‌رود بریک اوت قیمت از این سطح نشان‌دهنده پایان زمستان در بازار باشد و خریدارها بتوانند در یک حرکت صعودی طولانی‌مدت قرار گیرند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، قیمت پالیگان باید از میانگین متحرک 200 روزه (SMA 200) عبور کرده و سطح مقاومت ماهانه 1.14 دلار را هم پشت سر بگذارند. اگر خریدارها موفق شوند و هفته را در محدوده‌ای بالاتر از مقاومت اصلی 1.14 دلار به پایان برسانند، روز موعود فرا خواهد رسید.

نمودار کندل یک روزه قیمت پالیگان (MATIC).

آن‌ها می‌توانند هفته را بالاتر از 1.14 دلار ببندند و این نشان‌دهنده یک روند صعودی در حال وقوع است. اگر این سناریوی صعودی رخ دهد، این به معنای امکان افزایش قیمت 108٪ قیمت ماتیک است.

فروشندگان پالیگان قیمت را به 0.44 دلار باز می‌گردانند

با توجه به داده‌های CoinMarketCap، قیمت پالیگان 1.40٪ کاهش یافته و در حال حاضر روی 0.9525 دلار معامله می‌شود. اگر فروشندگان دوباره قدرت را به دست گیرند، قیمت پالیگان در خطر زیان 55 درصدی قرار می‌گیرد و احتمالا قیمت به 0.44 دلار باز می‌گردد.

پالیگان در دسامبر 2021 به 2.9 دلار رسیده بود. اما زمانی که زمستان رمزارزها شروع شد، این رمزارز جزو اولین مواردی بود که به سختی سقوط کرد، به طوری که تا 88٪ افت را تجربه کرد و به 0.34 دلار رسید.

زمانی که بازار رمزارزها فاز بازیابی خود را آغاز کند، پالیگان می‌تواند در عرض دو ماه با 200 درصد افزایش مواجه شود.

سطح مهم بعدی برای این رمزارز اکنون 2 دلار است که اگر پالیگان موفق شود از مقاومت تعیین شده در 1.35 دلار و 1.8 دلار عبور کند، می‌تواند به آن دست یابد.

ارزش کل بازار پالیگان در نمودار روزانه 7.4 میلیارد دلار است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا