بازی

بازی Forspoken باری دیگر تاخیر خورد

بازی Forspoken باری دیگر تاخیر خورد

بازی Forspoken از اسکوئر انیکس، که یکی از اولین عناوین معرفی شده برای پلی استیشن 5 بود، باری دیگر با یک تاخیر در تاریخ انتشارش مواجه شد.

این بازی جهان باز ابتدا قرار بود ۲۴ می یا ۳ خرداد امسال منتشر شود، سپس تا ۱۱ اکتبر یا ۱۹ مهر تاخیر خورد و اکنون، لابه‌لای خبر معرفی تاریخ انتشار God of War Ragnarok، باری دیگر با تاخیر مواجه شد و اکنون قرار است Forspoken را در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ یا ۴ بهمن ۱۴۰۱ روی پلی استیشن 5 و پی‌سی تجربه کنیم.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Deathloop – ترفندها و نکات کاربردیگرفتاری در حلقه مرگ
راهنمای بازی Deathloop – ترفندها و نکات کاربردی

اسکوئر انیکس این خبر را طبق سنت همیشگی صنعت ویدیو گیم در یک عکس JPEG با یک بیانیه داخلش اعلام کرد. از این تاخیر به عنوان یک تصمیم استراتژیک یاد شده است و طبق گفته‌های سازندگان، تمام المان‌های Forspoken به‌طول کامل ساخته شده‌اند و صرفا کار روی برطرف کردن مشکلات فنی بازی و به قولی «پولیش کردن» آن باقی مانده است.

بازی Forspoken داستان یک زن جوان به نام «فری هالند» را روایت می‌کند که به دلایل مرموزی از شهر نیویورک به دنیای فانتزی «آثیا» (Athia) منتقل می‌شود. این داستان در یک دنیای باز روایت می‌شود؛ دنیای بزرگی که حرکت کردن نرم، روان و لذت‌بخش بازیکن در آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین المان‌های بازی قرار می‌دهد. مبارزات بازی نیز علاوه بر این تحرک روی جادوگری تمرکز خواهند داشت، که طبق چیزهایی که از گیم پلی آن دیده‌ایم، بی‌شباهت به سری بازی Infamous نیست.

با این حال از نمایش‌ها به‌راحتی می‌شد فهمید که Forspoken هنوز به پولیش بیشتری نیاز دارد و برای انتشار آماده به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل، شاید کمتر کسی از تاخیر خوردن انتشار بازی تعجب کرده باشد. حتی در ماه گذشته شنیدیم که ممکن است بازی Final Fantasy 16 باعث تاخیر خوردن این عنوان شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا