رمز ارز

دلایل مخالفت اساتید دانشگاه هاروارد با ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: دقیقه

کارشناسان فناوری ضد بازار رمزارزها، از قانون‌گذاران ایالات متحده خواسته‌اند تا در برابر نفوذ لابی‌های طرفدار رمزارز مقاومت کنند.
بروس اشنایر، مدرس دانشگاه هاروارد، گفته است که ادعاهای طرفداران بلاکچین صحت ندارد. او افزود که این فناوری امن نیست و واقعاً غیرمتمرکز هم نیست. به گفته اشنایر، سیستم‌هایی که در آن‌ها ممکن است کل پس‌انداز خود را با فراموش کردن رمز عبور خود از دست بدهید، سیستم امنی نیستند. اشنایر همراه با سایر دانشمندان و دانشگاهیان رشته کامپیوتر نامه‌ای را امضا کرده که در آن، از رمزارزها و بلاکچین انتقاد شده است. این نامه برای قانون‌گذاران ایالات متحده ارسال شده است.
استفان دیهل، توسعه‌دهنده نرم‌افزار نیز از این ایده حمایت می‌کند. در این نامه، امضاکنندگان ادعا می‌کنند که ارزهای دیجیتال ابزارهای مالی دیجیتالی خطرناک، معیوب و اثبات‌نشده هستند. دانشگاهیان تلاش کردند تا قانون‌گذاران را از حمایت از تلاش‌های لابی‌گران طرفدار رمزارز برای ایجاد یک پناهگاه امن نظارتی برای ارزهای دیجیتال منصرف کنند.
بر اساس داده‌های Public Citizen، تلاش‌ها برای مبارزه با لابی رمزارزها در بحبوحه رشد لابیگرانی که رمزارزها را نمایندگی می کردند، از سال 2018 تا 2021 انجام شد. بودجه‌ای که برای این کار هزینه می‌شود نیز از 2.2 میلیون دلار به 9 میلیون دلار در این مدت افزایش یافته است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا