عمومی

موتو Edge ۲۰۲۲ احتمالاً با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی POLED و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

انتظار می‌رود موتورولا در سه‌ماهه سوم سال جاری گوشی هوشمند جدیدی به‌ نام موتو Edge ۲۰۲۲ معرفی کند. این محصول با کد Dubi Plus شناخته می‌شود و اکنون رندرهای منتشرشده، طراحی آن را به‌ ما نشان می‌دهند.

به گزارش GSMArena، موتورولا Moto Edge ۲۰۲۲ از نمایشگری ۶٫۵ اینچی بهره خواهد برد که دوربین سلفی در پانچ‌هول مرکزی بالای آن تعبیه شده است. این پنل از نوع POLED Plus بوده و وضوح Full HD پلاس را با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز ارائه می‌دهد. همان‌طور که اشاره شد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در پانچ‌هول بالای این نمایشگر قرار دارد.

رندر موتورولا Moto Edge 2022

سیستم دوربین سه‌گانه‌ی پشتی Moto Edge ۲۰۲۲ شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص‌ عمق است. در لبه‌ی سمت راست دستگاه دکمه‌های تنظیم بلندی صدا و پاور و در لبه‌ی پایینی درگاه USB-C قرار دارد. علاوه‌براین در لبه‌ی پایینی حفره‌های بلندگو و میکروفون و شیار سیم‌کارت نیز تعبیه شده است.

رندر موتورولا Moto Edge 2022

  • گوشی اقتصادی Moto G Go موتورولا با دوربین دوگانه دیده شد
  • موتو G42 با نمایشگر OLED، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 680 به‌زودی معرفی می‌شود

موتورولا Moto Edge ۲۰۲۲ از تراشه‌ی مدیاتک MT6879 بهره خواهد برد و در دو مدل با رم ۶ یا هشت گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این گوشی ۸٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد که البته برآمدگی دوربین، ضخامت آن را به ۱۰٫۱ میلی‌متر می‌رساند. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و قلم اشاره کرد.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود موتورولا درکنار Moto Edge ۲۰۲۲ از گوشی ارزان‌قیمت دیگری به‌نام Moto G Go رونمایی کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا