عمومی

معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل به‌دلیل مشکلات عملکرد و حرارت احتمالاً به سال آینده موکول می‌شود

طبق گزارش جدید نیویورک‌تایمز و به‌نقل از منابع آگاه، اپل مجبور شده معرفی هدست‌ واقعیت‌ترکیبی خود را به‌دلیل مشکلات حرارتی مربوط به قدرت محاسباتی پردازنده، تا سال آینده به تعویق بیندازد. بااین‌حال به‌تازگی شایعات مختلفی درمورد احتمال معرفی این محصول در رویداد WWDC ۲۰۲۲ منتشر شده است.

به گزارش مک‌رومرز، اپل یکی از مهندسان Dolby Technologies به‌نام مایک راکول را استخدام و او را به‌عنوان مدیر تیم هدست واقعیت ترکیبی خود قرار داد. دو نفر از افراد نزدیک به این پروژه اعلام کرده‌اند تلاش‌های اولیه راکول برای ساخت یک محصول واقعیت افزوده، به‌دلیل قدرت محاسباتی ضعیف متوقف شده است. به گفته‌ی این افراد، چالش‌های زیادی که در بخش باتری این هدست وجود دارد اپل را مجبور کرده تا عرضه‌ی آن را به سال آینده موکول کند.

گزارش‌های متعدد در چند ماه گذشته نشان می‌دهند که هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً امسال عرضه نخواهد شد. البته براساس برخی دیگر از گمانه‌زنی‌ها، گفته می‌شود اپل در رویداد WWDC ۲۰۲۲ از این محصول رونمایی خواهد کرد. مارک گورمن از بلومبرگ در ماه ژانویه گزارش داد هدست واقعیت ترکیبی اپل به‌دلیل مشکلات توسعه و چالش‌های عملکرد و حرارت دستگاه، با تأخیر در سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد.

  • احتمال رونمایی مک‌بوک ایر بازطراحی‌شده در WWDC 2022 شدت گرفت
  • اپل زمان‌بندی برگزاری رویداد WWDC 2022 را اعلام کرد

طبق گزارش‌های موجود، هیئت‌مدیره‌ی اپل یک نسخه‌ی نمایشی از هدست واقعیت ترکیبی را دریافت کرده که نشان می‌دهد با وجود انتشار خبرهای مرتبط با مشکلات مراحل توسعه، فرایند ساخت آن رو به اتمام است. طبق این گزارش، بعید به‌نظر می‌رسد اپل روز دوشنبه در رویداد WWDC ۲۰۲۲ از این محصول رونمایی کند؛ رویدادی که انتظار می‌رود غول فناوری مستقر در کوپرتینو در آن از iOS 16 و ابزارهای جدید مخصوص توسعه‌دهندگان درکنار محصولات دیگر رونمایی کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا