بازی

مدل شخصیت اشلی در ریمیک Resident Evil 4 مشخص شد

مدل شخصیت اشلی در ریمیک Resident Evil 4 مشخص شد

الا فریا، مدل هلندی، در اینستاگرام خود تایید کرد که او مدل چهره شخصیت اشلی گراهام در ریمیک بازی Resident Evil 4 است.

بازسازی Resident Evil 4 هفته گذشته در رویداد استیت آو پلی معرفی شد و سفر لیان اس کندی به یک روستای اسپانیایی برای نجات دختر رئیس جمهور آمریکا، یعنی اشلی گراهام را با ظاهری مدرن به نمایش کشید. به غیر از داشتن نقشی مهم در داستان بازی، بازیکنان احتمالا اشلی را به خاطر دائما دزدیده شدنش و «لیییاااان» گفتن‌هایش به خاطر دارند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

مشخص نیست که اشلی در ریمیک Resident Evil 4 هم به همین اندازه اعصاب بازیکنان را به چالش بکشد یا خیر، و این چیزیست که تا انتشار بازی نمی‌توانیم به آن پی ببریم. اما چیزی که از الان راجع به اشلی می‌دانیم، مدل چهره اوست: الا فریا، مدل هلندی ساکن ژاپن که در اینستاگرام فعال است، یک اکانت Patreon دارد و بعضی اوقات هم بازی‌های ویدیویی را در کانال یوتیوب خود استریم می‌کند. او مدت کوتاهی بعد از معرفی بازی، در استوری اینستاگرام خود نوشت: «احساس می‌کنم زندگی‌ام نمی‌تواند از این بهتر شود.»

Resident Evil 4 یکی از بهترین و پرافتخارترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود، که طی سال‌های بعد از انتشارش تقریبا روی هر پلتفرمی که فکرش را می‌کنید پورت شد و الان یک بازسازی کامل هم به جمع آن‌ها می‌پیوندد. این بازسازی قرار است در کنار حفظ کردن روح بازی اصلی، از گیم پلی مدرن شده، گرافیک زیبا و داستان «از نو تصور شده» بهره ببرد.

بازی قرار است در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا