عمومی

خالق GTA 6 صدها نفر را اخراج می‌کند؛ لغو برخی از بازی‌ها

خالق GTA 6 صدها نفر را اخراج می‌کند؛ لغو برخی از بازی‌ها

بر اساس گزارش بلومبرگ، Take-Two Interactive (شرکت مادر راک‌استار) قصد دارد پنج درصد از کل نیروهای خود را اخراج کند. این اقدام صدها کارمند تیک‌تو را تحت تأثیر قرار می‌دهد و برخی از بازی‌های آینده را لغو می‌کند. درحال‌حاضر مشخص نیست که کدام تیم‌ها تحت تأثیر این موضوع قرار می‌گیرند یا کدام پروژه‌ها لغو می‌شوند.

تا پایان سال ۲۰۲۳، تیک‌تو نزدیک به ۹ هزار کارمند در بخش‌های مختلف خود داشت. از این تعداد احتمالاً حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر اخراج خواهند شد.

بازی GTA 6 قرار است در سال ۲۰۲۵ برای کنسول پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود. بی‌شک این بازی جزو پروژه‌های لغوشده‌ی تیک‌تو نخواهد بود.

تیک‌تو پیش‌تر اعلام کرده بود که ده‌ها بازی جدید در دست توسعه دارد. بازی‌ Judas که توسط Ghost Story Games توسعه می‌یابد در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. هفت بازی جدید توسط Private Division در حال توسعه هستند.

تیک‌تو در حال آماده‌شدن برای خرید Gearbox Entertainment (توسعه‌دهنده‌ی بازی Borderlands) به قیمت ۴۶۰ میلیون دلار است. صنعت بازی در دو سال اخیر با چالش‌های زیادی همراه بوده است و بسیاری از کارمندان حاضر در این حوزه بیکار شده‌اند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا