تکنولوژی

مشخصات کامل گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 افشا شد

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی گلکسی زد فولد 4 را تا اواخر سال میلادی معرفی کند و بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر این گوشی تاشو هستند. اما حالا مشخصات کامل این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده که می‌تواند برای برخی کاربران ناامیدکننده باشد.

مشخصات این گوشی هوشمند تاشو سامسونگ توسط یکی از منابع دنیای فناوری به نام Yogesh Brar افشا شده‌اند.

مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 4

به ادعای این منبع، گوشی تاشوی جدید سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به همراه رم 12 تا 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 تا 512 گیگابایتی بهره خواهد برد.

افشای مشخصات سامسونگ گلکسی Z فولد 4

این گوشی جدید سامسونگ به احتمال قوی از یک باتری 4400 میلی‌آمپری و شارژ 25 واتی استفاده خواهد کرد که تفاوتی با مدل قدیمی‌تر این گوشی ندارد، بدین ترتیب در گلکسی زد فولد 4 خبری از قابلیت شارژ سریع‌‌تر نخواهد بود.

البته لازم به ذکر است که تغییر تراشه در کنار استفاده از همان باتری مدل پیشین می‌تواند به طور مستقیم در عمر باتری دستگاه تاثیرگذار باشد اما از آن جهت که بنابر گفته‌ها اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مدیریت بهتری در زمینه مصرف انرژی دارد، شاید عدم تغییر باتری نیز مشکلی به همراه نداشته باشد.

افشای مشخصات سامسونگ گلکسی Z فولد 4

آن دسته از کاربرانی که به انتظار نمایشگرهایی با اندازه‌های کاملا متفاوت نشسته‌اند، احتمالا از مشخصات افشا شده ناامید می‌شوند چرا که به گفته Yogesh Brar، گلکسی زد فولد 4 همچنان دارای یک پنل تاشوی 7.6 اینچی +QXGA با نرخ تازه‌سازی 120هرتز به همراه نمایشگر خارجی 6.2 اینچی +HD با نرخ تازه‌سازی مشابه خواهد بود.

در پایان بد نیست به این مورد نیز اشاره شود که طبق ادعاهای منبع مذکور، این گوشی احتمالا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابری به همراه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که مشابه دوربین‌های گلکسی S22 و S22 پلاس هستند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا