بازی

ریمیک The Last of Us احتمالا کریسمس ۲۰۲۲ منتشر می‌شود

ریمیک The Last of Us احتمالا کریسمس ۲۰۲۲ منتشر می‌شود

ریمیک بازی The Last of Us که از مدت‌ها قبل شایعاتی درباره آن شنیده می‌شود، طبق گفته یکی از منابع معتبر صنعت در تعطیلات کریسمس ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

«جف گراب» روزنامه‌نگار و یکی از منابع معتبر صنعت بازی، اخیرا در پادکست Kinda Funny Games حضور داشته است. در طول بحث یک ساعته آن‌ها، موضوع ریمیک The Last of ‌Us مطرح می‌شود (دقیقه ۴۱ ویدیو) و گراب ادعا می‌کند که احتمالا در دوره تعطیلات منتشر خواهد شد. او در ادامه توضیح می‌دهد که مدام از منابع خود می‌شوند که بازی در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

The Last of Us

بنابراین، با توجه به اینکه بازی‌هایی مانند Hogwarts Legacy و God of War: Ragnarok تا پایان سال جاری عرضه می‌شوند، می‌توان گفت ۲۰۲۲ در نهایت سال بسیار خوبی برای طرفداران پلی استیشن خواهد بود. بر خلاف ایکس باکس که پس از اعلام تاخیر بازی‌های Starfield و RedFall در سال ۲۰۲۲ بازی بزرگی نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟لذت تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتر با کنترلر دوال سنس
چه تجهیزاتی برای اتصال دوال سنس به پی‌سی نیاز است؟

هرچند از زمان انتشار نسخه اصلی The‌ Last of Us هنوز ۱۰ سال نمی‌گذرد، اما طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، ظاهرا «ناتی داگ» قصد دارد باارزش‌ترین پروژه خود را بازسازی کند. همچنین قبلا یکی از کارمندان پلی استیشن به عرضه ریمیک The Last Of Us در سال ۲۰۲۲ اشاره کرده بود.

در نهایت، هنوز چیزی به صورت رسمی توسط ناتی داگ تایید نشده است و حتی نمی‌توان با اطمینان ادعا کردن که ریمیک The Last of‌ Us در دست ساخت است.


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا