بازی

فروش جهانی فیلم Minions: Rise of Gru از مرز ۶۰۰ میلیون دلار عبور کرد

فروش جهانی فیلم Minions: Rise of Gru از مرز ۶۰۰ میلیون دلار عبور کرد

در مقابل فیلم‌های پرفروشی مانند Top Gun: Maverick و Nope، انیمیشن Minions: The Rise of Gru جایگاه خود را حفظ کرده و پیوسته در حال صعود به جدول باکس آفیس جهانی است.

این انیمیشن در چهارمین آخر هفته اکران خود با فروش ۱.۱ میلیون دلاری در کره جنوبی، بزرگ‌ترین فروش روز افتتاحیه استودیو سازنده را رقم زد و فروش کلی فیلم در جهان را به بیش از ۶۰۰ میلیون دلار رساند.

مطلب پیشنهادی:۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسدبه همراه بررسی ۵ ضعف انیمه‌های ژاپنی در برابر انیمیشن‌های آمریکایی
۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسد

پیش از این نیز Minions: Rise of Gru با فروش ۷.۱ میلیون دلاری، بزرگ‌ترین افتتاحیه آخر هفته فرانسه در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص داده بود که بزرگ‌ترین افتتاحیه انیمیشن از زمان شروع همه‌گیری در سال ۲۰۲۰ و دومین افتتاحیه بزرگ انیمیشن استودیو Illumination پس از Despicable Me 3 به حساب می‌رفت.

پس از فروش خیره‌کننده روز افتتاحیه در کره جنوبی، مجموع فروش Rise of Gru در بازار کره تا پایان آخر هفته به ۶.۳ میلیون دلار رسید. ۱.۷ میلیون دلار نیز از ۲۰۵ نمایش در کشور تایوان به دست آمده است، جایی که فیلم بار دیگر بزرگ‌ترین افتتاحیه انیمیشن از زمان شروع همه‌گیری را به خود اختصاص داده است.

انیمیشن در بریتانیا و ایرلند ۱۳ درصد رشد داشت و ۳.۶ میلیون دلار به دست آورد تا در مجموع ۳۳.۶ میلیون دلار از این دو کشور به دست آورد. علاوه بر این، فروش در مکزیک در آخر هفته به ۳۲.۳ میلیون دلار رسید و در آلمان با فروش ۲.۵ میلیون دلار به مجموع ۲۰ میلیون دلار رسید. در ژاپن مینیون‌ها در آخر هفته ۱۰.۷ میلیون دلار کسب کردند و مجموع فروش در برزیل نیز به ۱۵.۲ میلیون دلار رسید.

Minions: Rise of Gru

این انیمیشن سینمایی بیشتر به تاریخچه مینیون‌ها و ارتباط آن‌ها با دنیای Despicable Me می‌پردازد و ما را بیشتر با شخصیت گرو آشنا می‌کند. در این اثر با یک گرو ۱۲ ساله طرف هستیم که می‌خواهد به یک ضد قهرمان بسیار بزرگ تبدیل شود و در این راه مینیون‌هایی را ملاقات می‌کند که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهند.

استیو کرل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رابرت فیتزجرالد دیگز و ژان-کلود ون دام از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن مینیون ها: ظهور گرو حضور دارند. کایل بالدا و برد ابلسن نیز کارگردانان انیمیشن هستند.

مطلب پیشنهادی:۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنیدکوتاه اما تاثیرگذار
۹ انیمیشن کوتاه پیکسار که باید تماشا کنید


میم ریویو #6 ما رو بخندونید جایزه میگیرید

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا