عمومی

شیائومی پهپاد خوش‌قیمت و پیشرفته با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد

شیائومی پهپاد خوش‌قیمت و پیشرفته با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد

شرکت Fimi که زیرمجموعه‌ی شیائومی محسوب می‌شود، پهپاد جدید، کوچک و ارزان‌قیمت Mini 3 را به‌عنوان جایگزین مناسبی برای پهپاد‌ مشابه DJI معرفی کرد. این پهپاد از دوربین سونی استفاده می‌کند و وعده‌ی ضبط تصاویر با کیفیت بسیار بالایی را می‌دهد.

پهپاد فیمی مینی ۳ وزن بسیار کمی دارد و هنگامی که از باتری کوچک‌تری استفاده کنید، وزن آن به کمتر از ۲۵۰ گرم می‌رسد.

پهپاد فیمی مینی ۳ در حال تعقیب موج سوار

گیمبال سه‌محوره‌ای که در پهپاد جدید فیمی قرار دارد باعث می‌شود عکس‌هایی بدون تارشدگی را حتی در بادهای قوی و هنگام حرکت سریع ضبط کند. دوربین سونی با وضوح ۴۸ مگاپیکسل روی گیمبال نصب شده که ابعاد حسگر CMOS آن ۱/۲ اینچ است.

تراشه‌ی سیگنال تصویر (ISP) به‌لطف هوش مصنوعی کیفیت تصویربرداری در شب و نور کم را به‌طرز چشمگیری بهبود می‌دهد. دوربین مذکور زاویه‌ی دید ۷۹ درجه دارد.

ضبط‌ ویدیو در فیمی مینی ۳ می‌تواند با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم‌درثانیه انجام شود. پهپاد می‌تواند تا ۳۲ دقیقه با حداکثر سرعت ۶۵ کیلومتربرساعت پرواز و در مقابل بادهایی با سرعت ورزش تا ۳۶ کیلومتر‌بر‌ساعت مقاومت کند.

پهپاد فیمی مینی ۳ از سیستم‌های موقعیت‌یابی GPS ،Beidou ،Glonass و Galileo پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌تواند به‌طور مستقل به‌ نقطه‌ی شروع خود بازگردد.

حالت‌های ردیابی متعددی در پهپاد تعبیه شده‌اند که اجازه می‌دهند این محصول قادر باشد صاحب خود را در حال موج‌سواری یا دوچرخه‌سواری دنبال کند. گفته می‌شود محدوده‌ی ارتباط با پهپاد به ۹ کیلومتر می‌رسد.

فیمی مینی ۳ مستقیماً از تولیدکننده با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار در دسترس است و تحویل آن در پایان آوریل (۱۱ اردیبهشت) انجام می‌شود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا