رمز ارز

شیبای ۱ دلاری منتظر حرکت توکن BONE و شیباریوم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حساب کاربری BoneShibaSwap در توییتر (@BoneShiba)، توییت کرده است که میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) در صورتی قادر است به قیمت 1 دلار برسد که جامعه SHIB حمایت خود از توکن BONE و بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) را دو برابر کند.
حساب توییتری BoneShibaSwap این پیش‌بینی را بر این اساس انجام داده که هر تراکنش شیباریوم منجر به سوزاندن توکن‌های SHIB می‌شود و تمام انتقال‌ها در این پروتکل لایه دوم توسط توکن‌های BONE تامین می‌شود.
پیش از این، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو که در رسانه‌های اجتماعی با نام مستعار شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) شناخته می‌شود، تأیید کرده بود که پس از معرفی شیباریوم، امکان ارسال تریلیون‌ها توکن SHIB به کیف‌پول‌های مرده، یعنی همان توکن‌سوزی، فراهم می‌شود. با توکن‌سوزی یک ارز دیجیتال، عرضه در گردش آن کاهش می‌یابد و بنابراین، قیمت آن می‌تواند به طور قابل‌توجهی افزایش پیدا کند.
از طرفی، شیتوشی کوساما در روزهای اخیر به انتظارات ارتش شیبا برای راه‌اندازی شیباریوم در روز ولنتاین پایان داد. او قبلا و در ماه ژانویه، با اضافه کردن یک متن به بخش بیوی توییتر خود با مضمون ارائه شیباریوم و جعبه‌ای به شکل قلب، باعث ایجاد این گمانه‌زنی‌ها شده بود که شیباریوم ممکن است در روز ولنتاین راه‌اندازی شود. با این حال، وی اکنون در مورد این موضوع اظهارنظر کرده و اعلام کرده است که تاریخ دقیقی برای راه‎اندازی این پروتکل وجود ندارد؛ زیرا این امر «با یک سوئیچ» انجام نمی‌شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا