عمومی

احتمال وجود مدل اولترا در خانواده شیائومی Pad 6 قوت گرفت

جزئیات بیشتری درباره‌ی شیائومی پد ۶ و شیائومی پد ۶ پرو و ​​ حتی شیائومی پد ۶ اولترا فاش شده است. البته به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی اولترا همان شیائومی پد ۶ پرو باشد که از 5G پشتیبانی می‌کند. احتمالاً شرکت سازنده قصد دارد دو مدل 4G و 5G محصول جدیدش را با این اسامی عرضه کند که در بازار بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند.

Notebookcheck با استناد به اطلاعات فاش‌شده‌ی افشاگر معروف، Digital Chat Station، می‌گوید تبلت جدید شیائومی به sm8250ac مجهز خواهد شد که شماره‌مدل اسنپدراگون ۸۷۰ است. شیائومی پد ۶ پرو نیز احتمالاً از sm8350 (اسنپدراگون ۸۸۸) استفاده خواهد کرد.

اگر شما جزو آن دسته افرادی باشید که انتظار داشتند در شیائومی پد ۶ از اسنپدراگون ۸ نسل اول استفاده شود، احتمالاً ناامید شده‌اید؛ اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده از اسنپدراگون ۸۸۸ به حفظ قیمت رقابتی محصول جدید شیائومی کمک می‌کند. همچنین، دیگر لازم نیست نگران گرمای تراشه‌ی مذکور باشید؛ زیرا این تبلت درمقایسه‌با گوشی‌های هوشمند معمولی سطح بیشتری برای دفع گرما دارند.

  • سلطه اپل بر بازار پوشیدنی‌ها در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۲؛ هواوی جایگاه شیائومی را تصاحب کرد

منبع مذکور به صفحه‌نمایش ۲.۵K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز شیائومی پد ۶ نیز اشاره می‌کند. این همان مشخصات نمایشگری است که مشابه آن در پد ۵ نیز یافت می‌شود. تیزری برای شیائومی پد ۶ پرو منتشر شده است که به صفحه‌نمایش بزرگ و قالب و طراحی جدید اشاره می‌کند.

هنوز چیزی مشخص نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد با مدل پرو قابلیت‌های بهبودیافته‌ی بسیاری ارائه دهد. احتمالاً سری پد ۶ تا آگوست سال جاری رونمایی شوند. این تاریخ به‌وضوح با عرضه‌ی سری پد ۵ در آگوست ۲۰۲۱ هم‌سو است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا