بازی

فیلم Deadpool 3 تحت نظر دیزنی همچنان بزرگ‌سالانه باقی خواهد ماند

فیلم Deadpool 3 تحت نظر دیزنی همچنان بزرگ‌سالانه باقی خواهد ماند

همانطور که می‌دانید Deadpool 3 (ددپول ۳) در دست ساخت قرار دارد و خیلی از طرفداران نگران این هستند که کمپانی دیزنی تغییرات زیادی در فیلم ایجاد کند.

رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) وظیفه نویسندگی فیلم نامه Deadpool 3 را برعهده دارند و قرار نیست تغییرات زیادی در آن ایجاد کنند. ددپول شخصیتی است که برای بددهنی، شوخی‌های زشت و خشونت زیاد خود بسیار محبوب بوده و حالا که شخصیت‌های مردان ایکس به مارول بازگشته‌اند، این شرکت نمی‌خواهد آن را به یک فیلم خانوادگی تبدیل کند. 

نگران نباشید. آن‌ها در این زمینه از ما حمایت بسیاری کرده‌اند. حالا وقتی صحبت از یک جوک خاص به میان آید که زیاده روی کرده باشیم، شاید در آن زمان چیزی از آن‌ها بشنویم. اما فکر می‌کنم آن‌ها به طرز باورنکردنی از کاری که ما انجام می‌دهیم حمایت کرده‌اند، زیرا ما برای مدت طولانی جدا از آن‌ها این کار را انجام داده‌ایم. فکر می‌کنم آن‌ها موفقیت ما را دیده‌اند و خودشان هم موفقیت‌های بزرگ‌تری داشته‌اند. اما ما قطعا از حمایت آن‌ها برخورداریم و این احساس خوبی است.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند

فیلم Deadpool 3

فیلم اول Deadpool به کارگردانی تیم میلر (Tim Miller) در سال ۲۰۱۶ اکران شد و توانست به پرفروش‌ترین فیلم بزرگسالانه تاریخ در آن زمان تبدیل شود. فیلم Deadpool 2 هم به کارگردانی دیوید لیچ (David Leitch) در سال ۲۰۱۸ اکران شد و فروش بسیار خوبی را در باکس آفیس تجربه کرد. باید اشاره کنیم که اواخر سال پیش دیزنی شان لوی (Shawn Levy) را به عنوان کارگردان ددپول ۳ انتخاب کرد.

خیلی‌ها شاید لوی را به عنوان تهیه کننده سریال بسیار محبوب Stranger Things بشناسند. Deadpool 3 سومین پروژه مشترک رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و لیوی خواهد بود. این دو پیش از این روی فیلم‌های Free Guy و The Adam Project با یک دیگر کار کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا