بازی

درآمد اکتیویژن از بازی‌های موبایلی بیشتر از پی‌سی و کنسول‌ها بوده است

درآمد اکتیویژن از بازی‌های موبایلی بیشتر از پی‌سی و کنسول‌ها بوده است

اکتیویژن گزارش خود از سه ماه اول سال مالی ۲۰۲۲ را منتشر کرده و درآمد کمپانی در زمینه بازی‌های موبایلی بیشتر از مجموع درآمد آن‌ها از پی‌سی و کنسول‌ها بوده است. 

مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید

به لطف بازی‌هایی مثل Diablo Immortal و استودیو King، سازنده کندی کراش، این ناشر در سه ماه مالی گذشته از بازی‌های موبایلی بیشتر از هر پلتفرم دیگری کسب درآمد کرده است. بازی‌های موبایلی اکتیویژن ۵۱٪ از درآمد این شرکت را تشکیل داده‌اند که چیزی معادل ۸۳۱ میلیون دلار است.

نکته جالب این است که کندی کراش (Candy Crush) با اختلاف زیاد پردرآمدترین بازی اکتیویژن محسوب می‌شود و به تنهایی ۶۸۴ میلیون دلار درآمد داشته است. از طرف دیگر درآمد این شرکت از کنسول‌ها ۳۷۶ میلیون دلار و از پی‌سی ۳۳۲ میلیون دلار بوده است. کمپانی از طریق رویدادهایی مثل لیگ کال آو دیوتی نیز ۱۰۵ میلیون دلار درامد داشته.

اکتیویژن

دیابلو ایمورتال هم عملکرد خوبی داشته و در همین مدت کوتاه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار روی گوشی‌های هوشمند درآمد داشته است. این بازی روی بیش از ۲۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان نصب شده که نشان دهنده موفقیتی بزرگ برای بلیزارد است. همچنین باید اشاره کنیم که درآمد Activision در این سه ماه نسبت به سال پیش ۴۶۲٪ افزایش داشته است. 

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟کنسول کوچک من
چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟


فکت‌های جالب جی‌تی‌ای وایس سیتی + بازی‌های رایگان موبایل

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا