بازی

بازی‌های مستقل برای موفقیت پلی استیشن وی آر ۲ مهم هستند

بازی‌های مستقل برای موفقیت پلی استیشن وی آر ۲ مهم هستند

سونی هنوز به صورت کامل از پلی استیشن وی آر ۲ (PSVR 2) رونمایی نکرده است اما به نظر می‌رسد که قرار است با هدست واقعیت مجازی بسیار خوبی طرف باشیم.

اکنون یکی از مدیران پلی استیشن ادعا دارد که توسعه دهندگان مستقل بخش مهمی از استراتژی آن‌ها برای پلی استیشن وی آر ۲ است. شوهی یوشیدا (Shuhei Yoshida)، رئیس ابتکار توسعه‌دهنده‌های مستقل در پلی‌استیشن، در رویداد GI Live 2022 به صحبت درباره هدست واقعیت مجازی بعدی سونی پرداخته است.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

بازی‌های بزرگی مانند Horizon: Call of the Mountain و Resident Evil Village وجود دارند و بله، شگفت‌انگیز هستند. اما به نظر من این استودیوهای مستقل هستند که واقعاً ریسک می‌کنند زیرا می‌خواهند برای واقعیت مجازی بازی‌ بسازند. توسعه دهندگان مستقلی مثل میزوگوچی سان منتظر جهش بعدی VR هستند.

منظور شوهی یوشیدا در بالا تتسویا میزوگوچی (Tetsuya Mizuguchi)، سازنده Rez و Tetris Effect، است. این بازی‌ساز از دهه ۹۰ در سگا روی بازی‌های واقعیت مجازی کار می‌کرد و به نظر می‌رسد که او خیلی به پلتفرم جدید سونی علاقه‌مند است و قصد دارد بازی‌های جدیدی برای آن به بازار عرضه کند.

پلی استیشن وی آر ۲

PSVR 2 از بازی‌های هدست نسل قبلی پشتیبانی نمی‌کند ولی هنگام عرضه ۲۰ عنوان همزمان با آن لانچ خواهند شد. PSVR 2 دارای ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌تری مانند کنترلرهای جدید با بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی و سیستم ردیابی داخلی، ردیابی چشم در هدست و سیستم صوتی سه‌بعدی است.

نسل دوم هدست واقعیت مجازی پلی استیشن هم اکنون برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا