تکنولوژی

شیائومی 26 خردادماه از پوکو C40 رونمایی می‌کند

پوستر رسمی در مورد عرضه گوشی جدید پوکو C40 در فضای مجازی منتشر شده که طبق آن، شیائومی از این دستگاه جدید در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) رونمایی خواهد کرد.

در گزارش‌هایی که تاکنون درباره گوشی‌های آینده شیائومی منتشر شده، نام پوکو C40 دیده نمی‌شود، با این وجود، طبق گزارش‌هایی که اکنون منتشر شده، به نظر می‌رسد این دستگاه نسخه جدیدی از ردمی 10C خواهد بود که اکثر مشخصاتش با سری ردمی 10 مشترک است. علیرغم اینکه این دو دستگاه ظاهر و طراحی یکسانی دارند، تفاوت‌های جزئی در بین آن‌ها دیده می‌شود و تا جایی که انتظار می‌رود، پوکو C40 احتمالا بر اساس ردمی 10 توسعه داده خواهد شد که از باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

پوکو C40

مشخصات و قیمت احتمالی پوکو C40

در مورد مشخصات احتمالی این دستگاه، انتظار می‌رود که پوکو C40 از نمایشگر 6.7 اینچی ال‌سی‌دی با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز بهره ببرد و در بالای آن بریدگی قطره‌ای شکل وجود خواهد داشت که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. سایر سنسورهای این دستگاه احتمالا شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی خواهد شد.

از نظر مشخصات داخلی، پوکو ‌C40 احتمالا از چیپست 4G اسنپدراگون 680 همراه با 3 یا 4 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی آن می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، جک 3.5 میلی‌متری، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، محافظ گوریلا گلس 3 و NFT در برخی بازارها اشاره کرد.

در مورد قیمت‌گذاری دستگاه هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، اما کاملا می‌توان گفت که با دستگاهی اقتصادی مواجه هستیم. با توجه به قیمت فعلی شیائومی ردمی 10C و ردمی 10، می‌توان انتظار داشت که مدل پایه پوکو C40 با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و قیمتی حدود 110 دلار وارد بازار شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا