عمومی

گوشی اقتصادی Moto G Go موتورولا با دوربین دوگانه دیده شد

موتورولا به‌تازگی مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه در بازارهای جهانی عرضه کرده است و اکنون به‌نظر می‌رسد این شرکت خود را برای معرفی گوشی هوشمند رده‌پایین دیگری آماده می‌کند. به‌گزارش Gizmochina، افشاگری به‌ نام Sudhanshu Ambhore در توییت اخیرش جزئیاتی از گوشی هوشمند Moto G Go موتورولا به‌اشتراک گذاشته است.

سبک طراحی این دستگاه همچون محصولات رده‌پایین موتورولا است و اکنون برخی از مشخصات مهم آن نیز فاش شده است. با‌توجه‌به‌ رندرهای منتشر‌شده از Moto G Go، دوربین پشتی دوگانه‌ی این دستگاه از ظاهر عمودی بهره می‌برد که زیر آن‌ها فلش LED دیده می‌شود. حسگر اثرانگشت این دستگاه نیز در بدنه‌ی پشتی آن و با لوگو نمادین M یکپارچه شده است.

موتورولا moto g go

دکمه‌ی تنظیم صدا و پاور در لبه‌ی سمت راست Moto G Go قرار داده شده و سمت چپ این محصول نیز میزبان شیار سیم‌کارت است. در لبه‌ی پایینی گوشی میکروفون و حفره‌های بلندگو و درگاه USB-C دیده می‌شود و لبه‌ی بالا نیز میزبان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون است.

همان‌طور‌که اشاره کردیم، Moto G Go به دوربین دوگانه‌ی پشتی متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوریبن ۲ مگاپیکسلی مجهز است. در بخش جلویی این گوشی رده‌پایین نیز، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

مقاله‌های مرتبط:

  • موتو G42 با نمایشگر OLED، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 680 به‌زودی معرفی می‌شود
  • عجیب ترین گوشی‌هایی که تاکنون عرضه شده‌اند

از دیگر ویژگی‌های فاش‌شده‌ی Moto G Go می‌توان به اسلات سیم‌کارت هیبریدی آن اشاره کرد که از کارت microSD نیز پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های این دستگاه هنوز مشخص نیست؛ البته انتظار می‌رود موتورولا در این گوشی از تراشه‌های نه‌چندان قدرتمند Unisoc به‌همراه حداقل دو گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کند. علاوه‌براین، گفته می‌شود این محصول سیستم‌عامل Android Go را اجرا خواهد کرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا