بازی

شایعه: سریال Indiana Jones توسط کمپانی دیزنی کنسل شد

شایعه: سریال Indiana Jones توسط کمپانی دیزنی کنسل شد

طبق اخبار و گزارشات اخیر، لوکاس‌فیلم تولید سریال Indiana Jones برای سرویس استریم دیزنی پلاس را به دستور خود دیزنی متوقف کرده است.

مطلب پیشنهادی:با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!داستان‌هایی فراموش‌نشدنی برای تمام دوران
با ۲۵ انیمه سریالی شاهکار تاریخ آشنا شوید!

طبق گفته‌ی جف اسنایدر؛ اینسایدر مشهور و میزبان پادکست The Hot Mic سریال تلویزیونی ایندیانا جونز کنسل شده است. اسنایدر در ادامه توضیح داد دیزنی از لوکاس فیلم درخواست کرده تا این سریال را کنار بگذارد و فعلا روی پروژه‌های مختلفش از دنیای جنگ ستارگان تمرکز کند. علاوه بر این، گفته می‌شود لغو سریال فانتزی Willow پس از فصل اول نیز ارتباط مستقیمی با این مساله داشته است.

  • سریال willow بعد از یک فصل در دیزنی پلاس کنسل شد
شایعه: سریال Indiana Jones توسط کمپانی دیزنی کنسل شد - lastech

گزارشات مربوط به ساخته شدن سریال ایندیانا جونز برای دیزنی پلاس، ابتدا در نوامبر سال گذشته منتشر شدند. با این حال در آن موقع از هیچ جزئیات داستانی برای این عنوان رونمایی نشد.

البته باید اشاره داشت تا پیش از این، مجموعه The Young Indiana Jones Chronicles از سال ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳ به مدت دو فصل از شبکه ABC، و ۴ برنامه ویژه تلویزیونی از کانال Family، به نام Freeform، بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ پخش شد و همچنین از این فرانچایز یک مجموعه کتاب برای کودکان و نوجوانان نیز چاپ شده بود. هریسون فورد در یکی از قسمت‌های سریال مذکور ظاهر شده بود، اما داستان آن عمدتا بر سال‌های اولیه این کاراکتر بود و شان پاتریک فلانری به همراه کوری کریر نقش او را در زمان‌های مختلف بازی می‌کردند.

شایان ذکر است فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ مصادف با ۹ تیر ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.

شایعه: سریال Indiana Jones توسط کمپانی دیزنی کنسل شد - lastech

از پروژه‌های جنگ ستارگان چه‌خبر؟!

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian در حال حاضر از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز گردیده است. انتظار می‌رود سریال‌های Ahsoka و Star Wars: Skeleton Crew در اواخر سال جاری از طریق این پلتفرم نمایش داده شوند. علاوه بر این، سریال‌های The Acolyte و فصل دوم سریال Andor نیز برای انتشار در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند.

در همین حین لوکاس‌فیلم در حال ساخت چند فیلم سینمایی از دنیای جنگ ستارگان است که انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری از این آثار بدون نام در جشن تجلیل استار وارز که در ماه آوریل در لندن برگزار می‌شود، منتشر شود.

  • استیون نایت نویسندگی فیلم جدید و بدون عنوان جنگ ستارگان را بر عهده گرفت

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا