بازی

از مدیر سونی در مراسم جوایز بفتا تجلیل خواهد شد

از مدیر سونی در مراسم جوایز بفتا تجلیل خواهد شد

به تازگی خبر رسیده که در مراسم جوایز معتبر بفتا که دو هفته دیگر برگزار می‌شود از شوهی یوشیدا، مدیر اجرایی سونی، تجلیل خواهد شد.

جایزه BAFTA Fellowship که والاترین نشان افتخار آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا به حساب می‌آید، در مراسم اهدا جوایز بازی‌های بفتا در ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) به یوشیدا اعطا خواهد شد.

یوشیدا در سال ۱۹۹۳، یک سال قبل از عرضه کنسول اصلی، به پروژه پلی استیشن پیوست. او سپس رئیس شرکت سرگرمی رایانه‌ای سونی شد که اکنون به عنوان استودیو جهانی سرگرمی تعاملی سونی (SIE) شناخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

یوشیدا در حال حاضر به عنوان رئیس Independent Developer Initiative SIE فعالیت می‌کند، جایی که نقش او مراقبت و پرورش استودیوهای مستقل خارجی و کوچک‌تر است.

فلوشیپ بفتا به کسانی تعلق می‌گیرد که دستاوردهای برجسته‌ای در اشکال هنری تصویر متحرک به دست آورده باشند. اولین دریافت‌کننده، آلفرد هیچکاک بود که در سال ۱۹۷۱ این افتخار را کسب کرد.

بفتا

چارلی چاپلین، دیوید اتنبرا، استیون اسپیلبرگ، استنلی کوبریک و مارتین اسکورسیزی دیگر دریافت کنندگان این جایزه هستند. در سال ۲۰۰۷، فلوشیپ برای اولین بار به یکی از اعضای صنعت بازی اعطا شد و ویل رایت، خالق سیم‌سیتی و سیمز، این جایزه را دریافت کرد.

از آن زمان، دیگر دریافت‌کنندگان بازی‌های ویدیویی عبارتند از: شیگرو میاموتو (اولین شهروند آسیایی که این جایزه را دریافت کرد)، هیدئو کوجیما، گیب نیوول، جان کارمک، تیم شفر و راکستار گیمز به عنوان یک استودیو.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید


ری تریسینگ چیه و اصلا ارزش داره؟

ری تریسینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا