بازی

گیم‌پلی Call of Duty: Modern Warfare 2 در سامر گیم فست نمایش داده می‌شود

گیم‌پلی Call of Duty: Modern Warfare 2 در سامر گیم فست نمایش داده می‌شود

Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۸ ژوئن یا ۱۸ خرداد رسما معرفی خواهد شد و بلافاصله یک روز پس از‌ آن گیم‌پلی بازی در Summer Game Fest به نمایش گذاشته می‌شود.

حساب رسمی Summer Game Fest در توییتر تایید کرد که در این رویداد، شاهد گیم‌پلی Modern Warfare 2 خواهیم بود. این رویداد در روز پنجشنبه ۱۹ خرداد و ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به میزبانی جف کیلی برگزار خواهد شد. به طور دقیق مشخص نیست که در چه زمانی از این نمایش شاهد رونمایی از گیم‌پلی بازی خواهیم بود، اما انتظار می‌رود در تمام آن شاهد بازی‌های جذابی باشیم.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

اخیرا اکتیویژن با انتشار یک تیزر جدید، بازی Modern Warfare 2 را معرفی کرده بود. این تیزر که Ultimate Team نام داشت، اعضای Task Force 141، تیم اصلی Modern Warfare 2019 را نشان می‌داد که برای ماموریت جدید خود یک بار دیگر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

در این بازی، برخی شخصیت‌های آشنا از همان تیم Task Force 141 مانند کاپیتان جان پرایس، سایمن رایلی ملقب به «گوست»، جان مک‌تاویش ملقب به «سوپ»، کایل گریک ملقب به «گز»، و در نهایت یک سرباز تازه‌وارد از نیروهای ویژه مکزیک به نام آلخاندرو وارگاس حضور دارند.

Call of Duty: Modern Warfare 2

در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود که داستان Call of Duty: Modern Warfare 2 تمرکز گسترده‌ای روی کارتل‌های کلمبیا دارد و قرار است داستانی تاریک را به تصویر بکشد، حتی بیشتر از نسخه اول ریبوت مدرن وارفر.

اخیرا رسما تایید شد که Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر یا ۶ آبان منتشر خواهد شد. همچنین نشانه‌هایی رویت شده که نسخه پی‌سی این بازی شاید روی استیم هم منتشر شود، بعد از این که این سری از Black Ops 4 به بعد دیگر روی این پلتفرم عرضه نشد.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا