بازی

تصویر لانچر ماینکرفت به یاد Technoblade تغییر کرد

تصویر لانچر ماینکرفت به یاد Technoblade تغییر کرد

لانچر ماینکرفت اکنون شامل تغییر جدیدی می‌شود که به نوعی ادای احترام به Technoblade استریمر محبوب Minecraft محسوب می‌شود که چند روز قبل در سن ۲۳ سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

الکس، استریمر معروفی که در بین طرفداران ماینکرفت با نام تکنوبلید (Technoblade) شناخته می‌شود، ۲ روز پیش بر اثر سرطان درگذشت. تاکنون برخی طرفداران ویدیوهایی برای ادای احترام به Technoblade منتشر کرده‌اند و حالا نوبت به خود توسعه دهنده بازی یعنی Mojang رسیده که به عنوان یادبود او، تغییر جدیدی به بازی اضافه کند.

مطلب پیشنهادی:آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟پاسخ به پرسشی اساسی
آیا ماینکرفت، فورتنایت و روبلاکس بخشی از متاورس هستند؟

همانطور که توسط Santa Ricky منبع فورتنایت فاش شده، تصویر هدر لانچر Minecraft پس از درگذشت غم‌انگیز Technoblade تغییر کرده است. در واقع همیشه یک خوک در سمت راست بالای تصویر لانچر وجود داشت، اما اکنون یک تاج روی سر آن دیده می‌شود. همانطور که احتمالا بدانید، آواتار تکنوبلید در بازی و شبکه‌های اجتماعی یک خوک تاج بر سر بود.

ماینکرفت

Technoblade از حدود سال ۲۰۱۳ در بازی Minecraft حضور پیدا کرد و بیش از ۱۰ میلیون نفر دنبال کننده در یوتیوب دارد. او در بیوگرافی کانال خود نوشته «من زیاد بازی می‌کنم. شاید بهترین آدم روی زمین نباشم اما آرنج‌های داغی دارم».

به دنبال خبر درگذشت او، حساب رسمی ماینکرفت در توییتر نوشت:

همه ما اینجا در Minecraft از درگذشت Technoblade بسیار دل شکسته هستیم. او برای جامعه ما اهمیت زیادی داشت و شادی زیادی را به ارمغان آورد. دلتنگ او خواهیم شد.

مطلب پیشنهادی:چگونه ماینکرفت را رایگان در مرورگر خود بازی کنید؟۱۰ سالگی مبارک!
چگونه ماینکرفت را رایگان در مرورگر خود بازی کنید؟


محبوب‌ترین بازی‌های گیمرها توی بازار

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا