بازی

فصل سوم سریال Raised by Wolves کنسل شد

فصل سوم سریال Raised by Wolves کنسل شد

Raised by Wolves (بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها) یکی از سریال های مورد انتظار چند سال اخیر بود که از سرویس HBO Max پخش می‌شد و اکنون پس از دو فصل کنسل شده است.

تحولات بسیاری در کمپانی وارنر دیسکاوری، ایجاد شده و دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیرعامل شرکت، قصد افزایش کیفیت همه برنامه‌ها و ایجاد تغییرات گسترده‌ای را دارد. خبر لغو ساخت ادامه بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها توسط ابوبکر سلیم (Abubakar Salim)، بازیگر شخصیت اصلی سریال، در توییتر اعلام شده است. او باور دارد که طرفداران با اعتراض می‌توانند شرایط را تغییر دهند.

تعجب آور نیست، به خصوص پس از اخبار مربوط به ادغام و اتفاقاتی که در وارنر رخ داده است. داستان بسیاری از مجموعه تمام نشده است و متاسفانه یکی از آن‌ها سریال Raised by Wolves است. دلیل اینکه خبر لغو ادامه سریال اعلام نشده این است که هنوز فرصتی وجود دارد که داستان ادامه پیدا کند و در ‌خانه‌ و پلتفرم جدیدی به پایان برسد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

سریال Raised by Wolves

Raised by Wolves یا بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها سریالی است که در ژانر علمی تخیلی و دیستوپیایی (ویران شهر) از ذهن خلاق آرون گازیکوفسکی (نویسنده فیلم زندانیان) نشأت گرفته. بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها داستان خود را بر دو اندروید حساس، به نام‌های مادر (آماندا کالین) و پدر (ابوبکر سلیم) متمرکز می‌کند. این دو وظیفه تربیت شش فرزند انسان را در یک سیاره بکر و مرموز به نام کپلر ۲۲ بر عهده دارند.

سریال ابتدا در سال ۲۰۱۸ از شبکه TNT پخش شد و سپس حق پخش آن توسط HBO Max خریداری شد. این سرویس در مورد لغو ساخت فصل سوم اعلام کرد:

در حالی که فصل سوم Raised by Wolves را ادامه نمی‌دهیم، از بازیگران و خالقانمان، آرون گوزیکوفسکی، ریدلی اسکات، دیوید دبلیو زاکر و کل تیم استودیو اسکات فری پروداکشنز برای هنر و توانایی منحصر به فرد آن‌ها در ساخت دنیای Kepler-22b سپاسگزاریم.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاریاقیانوسی به عمق یک متر
نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاری


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا