بازی

مد به‌روزشده‌ Bomb Squad به بازی Free Fire خواهد آمد

مد به‌روزشده‌ Bomb Squad به بازی Free Fire خواهد آمد

علیرغم اینکه بازی فری فایر به اندازه بازی‌های بتل رویال مشابه مانند فورتنایت در فرهنگ عامه تاثیر نذاشت، اما از موفقیت چشمگیری در دستگاه‌های تلفن همراه برخوردار بوده است. طبق گفته SensorTower، این بازی با شکست بازی‌هایی مانند PUBG Mobile، بیشترین دانلود را در سال ۲۰۲۱ داشت.

Garena Free Fire در ادامه تسلط چشمگیر خود در بازار بتل رویال موبایل، مد جدید و به‌روزشده Bomb Squad را معرفی کرد. اولین باری نیست که این مد به بازی می‌آید، میدان نبرد و تعداد بازیکنان را کاهش و اهداف را تغییر می‌دهد، اما در نسخه جدید تغییراتی ایجاد شده که امیدواریم اوضاع را بهبود بخشد.

مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید

مد جدید Bomb Squad رابط کاربری را از نو طراحی کرده و دو تیم از پنج بازیکن را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. یک تیم از بمب محافظت می‌کند در حالی که تیم دیگر تلاش می‌کند تا آن را خنثی کند – وظایفی آشنا برای بازیکنان Counter-Strike.

حالت جدید و نقشه جدید به نام El Pastelo، از روز ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) قابل بازی کردن خواهد بود. قبل از آن، ماموریت‌های روزانه در دسترس قرار خواهد گرفت که به تیم‌هایی که بیش از ۱، ۵ و ۱۰ دقیقه زنده بمانند، توکن جایزه می‌دهد.

چالش نهایی از ۲۰ تا ۲۶ خرداد برگزار خواهد شد. در طول این مدت بازیکنان می‌توانند جوایز بیشتری مانند Ballin’ n Brawlin Baseball Bat را دریافت کنند.

بازی فری فایر برای دانلود در سیستم عامل‌های iOS و Android در دسترس قرار دارد، اما نسخه پیشرفته و با کیفیت بالای بازی تحت عنوان Free Fire MAX نیز در iOS و Android نیز موجود است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کاربردی بازی Brawlhalla – نکاتی که باید بدانیدمیدان نبرد بیست میلیون نفری!
راهنمای کاربردی بازی Brawlhalla – نکاتی که باید بدانید


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا