بازی

فروش سری The Last of Us از ۳۷ میلیون نسخه گذشت

فروش سری The Last of Us از ۳۷ میلیون نسخه گذشت

The Last of Us دهمین سالگرد خود را در خرداد ۱۴۰۲ جشن می‌گیرد و با گذشت زمان، به سرعت به یکی از بزرگ‌ترین، مشهورترین و موفق‌ترین فرنچایزهای سونی تبدیل شده است. این موفقیت، هم از نظر استقبال منتقدان و هم از نظر فروش تجاری مورد توجه قرار گرفته است و Naughty Dog به تازگی اطلاعاتی در مورد فروش سری ارائه کرده است.

در یک پست به‌روزرسانی وبلاگ که به نوعی جشن‌های دهمین سالگرد بازی توسط ناتی داگ را آغاز می‌کند، نیل دراکمن، رئیس و خالق سری، اعلام کرد که فرنچایز لست آو آس مجموعاً بیش از ۳۷ میلیون نسخه در سراسر جهان تا دسامبر ۲۰۲۲ فروخته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

ارقام فروش به‌روز شده در مورد نسخه‌های جداگانه ارائه نشده است. در آخرین شمارش، تا بهار امسال، The Last of Us Part 2 بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته بود. سونی آخرین بار در ژوئن ۲۰۱۸ آمار فروش رسمی را برای نسخه اصلی لست آو آس (فروش PS3 و PS4 روی هم) با ۱۷ میلیون نسخه در آن زمان ارائه کرده بود. به گفته دنیل احمد، تحلیلگر، این تعداد تا اکتبر ۲۰۱۹ به ۲۰ میلیون نسخه رسیده است.

The Last of Us

Naughty Dog در حال حاضر روی عنوان چند نفره مستقل لست آو آس کار می‌کند که کانسپت آرت جدیدی را برای آن منتشر کرده‌اند و جزئیات آن را در ادامه سال میلادی ۲۰۲۳ فاش خواهد کرد. در همین حال، The Last of Us Part 1 قرار است در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) برای رایانه‌های شخصی عرضه شود.

لیک‌ها ادعا کرده‌اند که قسمت سوم نیز در دست ساخت است، اگرچه نیل دراکمن اخیراً به طرفداران توصیه کرده است بیش از حد به اطلاعات افشا شده اعتماد نکنند.

اقتباس تلویزیونی The Last of Us ساخته شبکه HBO نیز پخش خود را از ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) آغاز خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا