عمومی

اینتل تصاویری از کارت گرافیک Arc Limited Edition را منتشر کرد

اینتل به هنگام رونمایی پردازنده‌های گرافیکی سری Arc Alchemist اعلام کرد روی مدلی ویژه با نام Intel Arc Limited Edition کار می‌کند. این مدل احتمالاً پرقدرت‌ترین کارت گرافیک مجزای اینتل خواهد بود و طراحی زیباتری خواهد داشت.

انویدیا و AMD نیز کارت‌هایی این چنینی تولید می‌کنند. برای مثال AMD اکنون دو مدل محدود از کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT با پسوند Midnight Black و Halo Infinite دارد.

تصاویر جدید از نمای جلو و پشت کارت گرافیک Intel Arc Limited Edition

براساس گزارش Neowin اینتل پیش‌تر صرفاً یک تصویر از مدل Limited Edition کارت‌های گرافیک سری Arc منتشر کرده بود که نمای پشتی محصول را نشان می‌داد. تیم آبی روز گذشته تصاویر بیشتری از این کارت گرافیک منتشر کرد که در یکی از آن‌ها فن‌های جلویی محصول نیز دیده می‌شوند. ظاهراً این کارت گرافیک در رویداد IEM به نمایش درآمده است.

    • کارت‌های گرافیک دسکتاپ Intel Arc ابتدا در انحصار بازار چین خواهند بود

در نگاه اول بخش جلویی کارت گرافیک Arc اینتل در حد و اندازه‌ی مدل مرجع کارت‌های سری AMD Radeon 6000 و کارت‌های سری Nvidia RTX 3000 جذابیت ندارد؛ بااین‌حال بخش پشتی محصول از طراحی نسبتاً منحصربه‌فردی بهره می‌برد. فن‌های کارت گرافیک اینتل تا حدی ما را یاد مدل XFX کارت‌های سری Radeon می‌اندازند.

اینتل می‌گوید اولین کارت‌های گرافیک کلاس دسکتاپ سری آرک را فصل دوم ۲۰۲۲ به‌صورت انحصاری در بازار چین عرضه می‌کند. در فصل سوم شاهد عرضه‌ی این کارت‌ها در بازارهای بین‌المللی خواهیم بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا