عمومی

تماشا کنید: جعبه‌گشایی پیکسل 6a پیش از عرضه رسمی

جدیدترین میان‌رده‌ی گوگل یعنی پیکسل 6a تا ۲۸ ژوئیه (۶ مرداد ۱۴۰۱) یعنی دو ماه پس از معرفی در رویداد I/O ۲۰۲۲ به بازار عرضه نخواهد شد. بااین‌حال اکنون ویدئویی از جعبه‌گشایی این گوشی دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش 9to5Google، این ویدئو در شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک منتشر شده است و در آن شاهد چهار دستگاه پیکسل 6a هستیم. نکته‌ی درخورتوجهی در این ویدئو وجود ندارد. البته می‌توان مواردی مثل ابزار سیم‌کارت، درگاه USB-C، حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر، دکمه‌ی تنظیم صدا و پاور را به‌خوبی مشاهده کرد. علاوه‌براین لوگوی Google Tensor روی جعبه‌ی حاوی اسناد این گوشی دیده می‌شود.

در این ویدئو، بیرون‌زدگی نوار دوربین نسبتاً کم به‌نظر می‌رسد. علاوه‌براین هنگام بوت شدن دستگاه می‌توان به‌خوبی ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر را مشاهده کرد.

تماشا در آپارات

طراحی جعبه‌ی نهایی پیکسل 6a اولین‌بار ۳۱ مارس فاش شد ولی تا ۱۱ مه خبری از معرفی این دستگاه نبود. پیش‌سفارش‌های این دستگاه از ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر ۱۴۰۱) فعال خواهد شد و یک هفته بعد از آن، به‌طور رسمی در خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهد شد. در مقام مقایسه، پیکسل 5a سال گذشته ۱۷ اوت معرفی شد اما اواخر همان ماه دردسترس مشتریان قرار گرفت. پیکسل 4a نیز اوت ۲۰۲۰ با فاصله‌ی ۱۷ روزه عرضه شد.

  • گوگل روی مدل سوم و رده‌بالاتری از خانواده پیکسل ۷ کار می‌کند
  • تصاویر واقعی فاش‌شده از پیکسل 7 پرو شباهت این گوشی را به پیکسل 6 پرو نشان می‌دهند

محتمل‌ترین دلیل تأخیر طولانی‌مدت در عرضه‌ی پیکسل 6a، محدودیت‌های مربوط به زنجیره‌ی تأمین است. این مورد چندان تعجب‌آور نیست زیرا اگر گوگل قصد داشته باشد این گوشی را به‌طور سرتاسری عرضه کند، باید اطمینان حاصل شود که تعداد کافی از این دستگاه دردسترس خواهد بود تا کمبودی در عرضه‌ی اولیه‌ی آن به‌ وجود نیاید. استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، پورتوریکو، سنگاپور، اسپانیا، تایوان، بریتانیا و ایالات متحده، ازجمله اولین کشورهایی خواهند بود که پیکسل 6a در آن‌ها عرضه خواهد شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا