رمز ارز

اهداف جاه‌طلبانه ریپل تمامی ندارد!

زمان مطالعه: دقیقه

شبکه‌های جایگزین‌ مانند ریپل به طور روزافزون در کنار نقش‌آفرینان فعلی بازار مانند سوئیفت جلب مشتری می‌کنند. در همین حال، ریپل ادعا می‌کند که جاه‌طلبی‌های بزرگ‌تری نسبت به جایگزینی با سوئیفت دارد.
ریپل، ریپل نت را اداره می‌کند، پلتفرمی که به همه این امکان را می‌دهد تا ارزهای دیجیتال را ارسال و مبادله کنند و تراکنش‌های فرامرزی خود را انجام دهند. این پلتفرم به یک رقیب بلامنازع برای سیستم بانکی سوئیفت (جامعه جهانی ارتباطات مالی بین‌بانکی در سراسر دنیا) شده است. طبق گزارش‌ها، شورای صندوق پولی عرب، اخیرا ریپل نت را به عنوان جایگزینی برای سوئیفت پیشنهاد کرده است.
علاوه بر این‌، یکی از شرکای مشهور ریپل در ماه مارس با Wells Fargo (کسب و کار خدمات مالی چندملیتی آمریکایی) همکاری کرد تا یک سیستم پرداخت آنی جدید ایجاد کند تا برتری سوئیفت را به چالش بکشد. ریپل همچنین به انجمن یورو دیجیتال (DEA) پیوسته تا روی ارزهای دیجیتال ملی کار کند.
براد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل هم اخیرا اعلام کرده است که پس از حل و فصل دعوی این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار، عرضه اولیه عمومی را بررسی خواهد کرد. بر اساس گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار، شرکت ریپل، براد گارلینگهاوس و کریس لارسن، رئیس اجرایی این شرکت، به فروش ارز دیجیتال ریپل (XRP) در قالب یک اوراق بهادار ثبت‌نشده، متهم شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا