رمز ارز

نتایج عجیب یک نظرسنجی درباره بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس نتایج نظرسنجی جدید دویچه بانک (Deutsche Bank)، هنوز هم بسیاری سرمایه‌گذاران به حباب‌ شدید بیت کوین اعتقاد دارند. با این حال، تعداد کسانی که معتقد هستند بیت کوین در حباب شدید به سر می‌برد، نسبت به ماه مارس ۲۰۲۱، کاهش چشم‌گیری داشته است.
بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، به بیت کوین امتیاز بالاتر از هشت از ۱۰ داده‌اند. شایان‌ ذکر است که بیت کوین در هفته‌های اخیر، بیش از ۵۴ درصد از ارزش خود را از داده است.
این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که بیشتر سرمایه‌گذاران، بر این باورند که علی‌رغم افت ۲۲٫۳۰ درصدی شاخص سهام Nasdaq 100 نسبت به سال گذشته، بازار سهام تکنولوژی نیز هنوز حباب دارد. هرچند که از نظر آن‌ها این حباب بزرگ نیست و اکثر افراد درجه آن را کمتر از هفت از ده می‌دانند. در مقام مقایسه در اوایل سال ۲۰۲۱، سهام فناوری دقیقا به‌اندازه بیت کوین در منطقه حباب شدید قرار داشت.
این حباب در بازار سهام آمریکا نسبت به اروپا و آسیا بیشتر است.
با این‌ حال، گاوهای بیت کوین معتقدند که این ارز می‌تواند فارغ از شرایط نامطلوب اقتصاد جهانی، یک رالی جدید را آغاز کند. در این راستا، کی یونگ جو، تحلیل‌گر ارشد cryptoQuant گفته که بعید است بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کند. غول بانکی آمریکایی، JPMorgan نیز قیمت ۳۸ هزار دلار را برای بیت کوین منصفانه خوانده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا