بازی

ژاکت واقعی لیان کندی از رزیدنت اویل 4 را می‌توان خرید

ژاکت واقعی لیان کندی از رزیدنت اویل 4 را می‌توان خرید

لیان اس کندی (Leon S. Kennedy) یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ صنعت ویدئو گیم است که شما می‌توانید ژاکت معروف او از رزیدنت اویل 4 را برای خودتان خریداری کنید. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیوییمن اعتراض دارم آقای قاضی!
بررسی بازی The Great Ace Attorney Chronicles – تحقق رویای وکالت در یک بازی ویدیویی

یکی از کاربران توییتر متوجه شده است که در انتهای تریلر معرفی ریمیک رزیدنت اویل ۴، به کپی رایت بودن ژاکت لیان اس کندی اشاره شده. در واقع کمپانی Schott NYC اجازه استفاده از تصویر این ژاکت را به کپکام داده بود. شما با مراجعه به سایت این کمپانی می‌توانید ژاکت لیان با اسم Classic B-3 Sheepskin Leather Bomber را پیدا کنید. 

این احتمال وجود دارد که کپکام یک نسخه کالکتور از رزیدنت اویل ۴ (Resident Evil 4) معرفی کند که ژاکت لیان را هم شامل شود. این کمپانی در نسخه کلکسیونی بازی Resident Evil Village تجهیزات مینیاتوری در مقیاس ۱:۶، یک آرت بوک جدید به اسم Village of Shadows، چهار پست کارت اورجینال و کت کریس ردفیلد را قرار داده و ۱۸۵۵ دلار برای آن قیمت تعیین کرده بود. 

بازی رزیدنت اویل ۴ در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه شد و نه تنها از دید بسیاری بهترین نسخه از این سری محسوب می‌شود، بلکه یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت ویدئویی گیم است. بازسازی بازی Resident Evil 4 در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا