بازی

شخصیت استرایپ هفته آینده به بازی MultiVersus اضافه می‌شود

شخصیت استرایپ هفته آینده به بازی MultiVersus اضافه می‌شود

فصل اول مولتی ورسس (MultiVersus) هنوز ادامه دارد و اکنون استودیو اعلام کرده که هفته آینده شخصیت استرایپ (Stripe) به بازی اضافه می‌شود. 

استرایپ یکی از شخصیت‌های منفی اصلی Gremlins است که به زودی به مولتی ورسس اضافه خواهد شد. استرایپ از اره‌ای گرد و تفنگ دستی به عنوان سلاح‌های اصلی خود اضافه می‌کند. او همچنین در دنباله Gremlins به شکل موهاوک تناسخ یافته باز می‌گردد و دست استودیو برای طراحی کامبو و مهارت‌هایش در بازی MultiVersus بسیار باز است.

اواسط تابستان بود که شخصیت‌های استرایپ و بلک آدام (Black Adam) برای بازی MultiVersus لو رفتند. از آنجایی که به هالووین نیز نزدیک می‌شویم، Stripe یک شخصیت بسیار مناسب برای مولتی ورسس محسوب می‌شود. شایعاتی درباره اسکین‌های ترسناک شخصیت Reindog نیز وجود دارد و احتمالا به مناسبت هالووین منتشر خواهند شد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X

بازی MultiVersus

هالووین فرصت مناسبی برای رونمایی از شخصیت جوکر است که از اوایل بهار شایعات زیادی از او به گوش طرفداران می‌رسد. همچنین انتظار می‌رود که شخصیت‌های رابین، پویزن آی‌وی (Poison Ivy)، نئو از ماتریکس و ریون (Raven) از سریال Teen Titans نیز در آینده نزدیک به بازی MultiVersus اضافه شوند. 

مولتی‌ورسس یک بازی رایگان است که هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا