عمومی

مک‌بوک ایر جدید احتمالاً با رنگ‌بندی مشابه نسل قبل در WWDC ۲۰۲۲ معرفی می‌شود

از مدتی قبل شایعات مختلفی درمورد مک‌بوک ایر جدید بازطراحی‌شده منتشر می‌شود و مارک گورمن از بلومبرگ چندین‌ بار گزارش داده که این محصول احتمالاً در WWDC ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. اکنون گورمن تأیید کرده مک‌بوک ایر جدید در کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال اپل معرفی خواهد شد اما ممکن است در بنگ‌بندی‌های جدید عرضه نشود.

به گزارش 9toMac، گورمن به‌تازگی در توییتر اعلام کرده که نسل بعدی مک‌بوک ایر به‌زودی در رویداد WWDC ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد و تنها دلیل تأخیر اپل در عرضه‌ی این لپ‌ تاپ جدید، مشکلات ناشی از قرنطینه‌های اجباری اخیر در چین است.

درحال‌حاضر افرادی که به‌دنبال خرید مک‌بوک ایر جدید M1 هستند، احتمالاً باید سه‌ هفته برای دریافت این محصول صبر کنند زیرا زمان تحویل بیشتر از حد معمول است. اگرچه محصولات اپل با محدودیت عرضه مواجه بوده‌اند، مک بوک ایر تنها مدلی است که تخمین زده می‌شود عرضه‌ی آن بیشتر به تعویق انداخته شود که این مورد نیز شایعات مربوط به معرفی مدل جدید این لپ‌تاپ در WWDC امسال را تأیید می‌کند.

رنگ‌بندی مک‌بوک ایر جدید

یکی از شایعات به این موضوع اشاره کرده است که نسل بعدی مک‌بوک ایر در رنگ‌های مختلف مشابه آی‌مک M1 ازجمله آبی، سبز، صورتی، نقره‌ای، زرد، نارنجی و بنفش عرضه خواهد شد. البته گورمن معتقد است این شایعات احتمالاً اغراق‌آمیز هستند.

رندر مک بوک ایر ۲۰۲۲

گورمن انتظار دارد اپل مک‌بوک ایر جدید را در همان رنگ‌بندی نسل‌های کنونی آن یعنی نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه کند. بااین‌حال، رنگ طلایی جدید کمی با رنگ طلایی قبلی تفاوت خواهد داشت. علاوه‌براین شایعاتی درمورد مدل آبی‌رنگ مک‌بوک ایر بعدی مطرح شده اما تا این‌ لحظه رسماً مورد تأیید قرار نگرفته است.

انتظارات از مک‌بوک ایر بعدی اپل

براساس آخرین شایعات، مک‌بوک ایر جدید از طراحی کاملاً جدید بهره خواهد کرد؛ ظاهری که از مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ الهام گرفته است. نسل بعدی مک‌بوک ایر از صفحه‌نمایش جدید با حاشیه‌های نازک‌تر، کانکتور MagSafe و صفحه‌کلید بازطراحی شده با کلید‌های بزرگ‌تر بهره خواهد برد، بااین‌حال درگاه‌های دیگر مثل HDMI، کارت‌خوان micoSD همچنان در انحصار مدل‌های پرو باقی خواهد ماند.

  • iOS 15 اکنون روی 85 درصد از آیفون‌های فعال نصب شده است
  • احتمال نمایش هدست واقعیت ترکیبی اپل در WWDC ۲۰۲۲ همچنان وجود دارد

اوایل سال جاری، 9to5Mac گزارش داد که مک‌بوک ایر جدید با اسم رمز J413 از تراشه‌ی اختصاصی M2 اپل بهره خواهد برد؛ پردازنده‌ای که برپایه‌ی A15 Bionic توسعه داده شده است. M2 و M1 هردو هشت هسته‌ای هستند اما مدل جدیدتر به پردازنده‌ی گرافیکی ۱۰ هسته‌ای قدرتمندتر مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود تراشه جدید M2 جایگزین M1 سطح‌پایه‌ کنونی شود و نه جایگزین نسخه‌های پیشرفته مثل M1 Max، M1 Pro و M1 Ultra. اپل همچنین درحال‌ کار روی M2 Max، M2 Pro و M2 ULtra است که در سایر مک‌های این شرکت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به‌هرحال زمان زیادی تا شروع WWDC ۲۰۲۲ باقی نمانده و روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری با آغاز به‌ کار این مراسم، اطلاعات و جزئیات کامل‌تر از محصولات موردانتظار ازجمله مک‌بوک ایر جدید به‌دست خواهیم آورد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا