بازی

فیلم Constantine 2 همچنان در دست ساخت قرار دارد

فیلم Constantine 2 همچنان در دست ساخت قرار دارد

پس از اتفاقات فراوان در برادران وارنر و ادغام آن با دیسکاوری که منجر به کنسل شدن پروژه‌های زیاد و تغییرات بنیادی در آن گردید، شاید نگرانی‌هایی برای ساخت دنباله فیلم کنستانتین یا همان Constantine 2 نیز وجود داشته باشد.

اما Entertainment Weekly به تازگی اعلام کرده که فیلم کنستانتین 2 (Constantine 2) بخشی از برنامه‌های جیمز گان و پیتر سفرن برای است و یکی از سخنگویان برادران وارنر نیز آن را تایید کرده است. در نتیجه این دنباله همچنان در دست ساخت است و جای نگرانی برای طرفداران وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم عاشقانه با پیچ و تاب علمی‌تخیلی که روز ولنتاین شما را عجیب‌تر می‌کنندآثار متفاوت برای روز ولنتاین
۲۰ فیلم عاشقانه با پیچ و تاب علمی‌تخیلی که روز ولنتاین شما را عجیب‌تر می‌کنند

فیلم کنستانتین که در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی فرانسیس لارنس منتشر شد، روی داستان جان کنستانتین تمرکز داشت و ماجراجویی‌های او و آنجلا (با بازی ریچل وایس) را برای کشف یک نقشه جهنمی نشان می‌دهد که می‌تواند زمین و بشریت را ویران کند. تیلدا سوینتن، شایا لباف، پروییت تیلور وینس و جایمن هانسو دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم اصلی Constantine به ایفای نقش پرداختند. گویا فرانسیس لارنس، کارگردان عنوان اول قرار است برای ساخت دنباله آن نیز برگردد و گویا آکیوا گلدزمن که نویسندگی Constantine را برعهده داشت برای کنستانتین 2 هم وظیفه نگارش فیلمنامه را برعهده دارد.

فیلم کنستانتین 2

کیانو ریوز سال گذشته اعلام کرده بود که دوست دارد یک بار دیگر نقش کنستانتین را بازی کند و بدون شک در دنباله آن حضور خواهد داشت، اما علاوه‌بر ریوز، گلدزمن، جی. جی آبرامز و هانا مینگلا از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. هنوز داستان این دنباله مشخص نیست و نمی‌دانیم که بازیگران فیلم اول در دنباله آن هم حضور خواهند داشت یا خیر.

طرفداران می‌توانند کیانو ریوز را در فیلم John Wick: Chapter 4 که برای اکران در ۲۴ مارس (جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده ملاقات کنند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های وین دیزل که باید تماشا کنیدنگاهی به برترین آثار دومنیک تورتو سینما
بهترین فیلم های وین دیزل که باید تماشا کنید


ویجی‌لاگ پلاس: عدم حضور پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو در E3 2023

بازی جدید کن لوین تا بهار سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا