بازی

استودیو کوالیشن روی بازی Gears 6 کار می‌کند

استودیو کوالیشن روی بازی Gears 6 کار می‌کند

استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده فرانچایز Gears of War، روی چند پروژه معرفی نشده کار می‌کند که یکی از آن‌ها بازی گیرز ۶ (Gears 6) است.

البته در حال حاضر این توسعه دهنده روی یک بازی آزمایشی برای آشنایی بیشتر با آنریل انجین ۵ کار می‌کند. همچنین فراخوان‌های جذب نیروی The Coalition در ماه‌های گذشته نشان می‌دهد که ساخت بازی Gears 6 آغاز شده است.

از طرف دیگر این توسعه دهنده قصد جذب یک طراح ارشد مراحل را دارد که نشان می‌دهد باز هم یک کمپین داستانی خوب در دست ساخت قرار دارد. کوالیشن به دنبال توسعه‌ دهنده‌ای است که بتواند تجربه داستانی باکیفیت و بسیار درگیر کننده بسازد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

بازی Gears 6

با وجود اینکه ساخت گیرز ۶ به صورت رسمی تایید نشده، نباید انتظار عرضه آن در آینده نزدیک را داشت. Gears 6 هنوز در فاز اولیه توسعه قرار دارد و احتمالا چند سال دیگر به صورت انحصاری به بازار منتشر خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که ریمستر نسخه‌های قدیمی این سری نیز در دست ساخت قرار داشته و به صورت یک کالکشن به بازار عرضه می‌شوند. 

گیرز ۶ (Gears 6) چند سال دیگر به صورت انحصاری برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود و احتمالا روی ایکس باکس وان در دسترس قرار نمی‌گیرد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun


پلی استیشن پلاس بهتره یا ایکس باکس گیم پس؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا