رمز ارز

تحلیلگران: بازارهای نزولی بهترین زمان برای کسب سود هستند!

زمان مطالعه: دقیقه

تحلیلگران می‌گویند که نباید از بازار نزولی رمزارزها ترسید؛ زیرا این بازار فرصت‌های بالقوه بیشتری برای رشد و سود نسبت به بازار صعودی ارائه می‌دهد.
معامله‌گران اغلب تمایل دارند از عملکرد منفی قیمت و دشواری نسبی در کسب معاملات سودآور در شرایط نزولی بازار ابراز تاسف کنند. با این حال، بسیاری از تحلیلگران برجسته بر این موضوع توافق دارند که اکنون زمان انجام اقداماتی است که با بازگشت حرکات صعودی منجر به بیشترین دستاوردها می‌شود.
میهایلو بیلیچ، یکی از بنیان‌گذاران پالیگان می‌گوید بازار در حال حاضر در میانه یک اصلاح بزرگ قرار دارد. بر اساس گزارش‌ها، از نوامبر گذشته، ارزش کل بازار 60 درصد کاهش یافته و از 3 تریلیون دلار به 1.2 تریلیون دلار رسیده است. در همین حال، معامله‌گران همچنان انتظار افت بیشتری را دارند، به ویژه با توجه به این که بازار نزولی اخیر قیمت‌ها را حدود 80 درصد کاهش داد.
یک تحلیلگر بازار رمزارزها به نام DeFi Edge، روز یکشنبه به دنبال‌کنندگان خود در توییتر گفت که بازارهای نزولی برای رشد ارزهای دیجیتال لازم هستند. جیسون یه، کارشناس صندوق سرمایه‌گذاری ROK Capital نیز توضیح داد اگرچه قیمت‌ها پایین‌ است، اما بازارهای نزولی بهترین زمان برای معامله‌گرانی هستند که به دنبال فرصت‌های موفقیت بیشتری هستند.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا