بازی

ساخت ریمیک بازی Alone in the Dark لو رفت

ساخت ریمیک بازی Alone in the Dark لو رفت

به نظر می‌رسد که ریمیک بازی تنها در تاریکی (Alone in the Dark) در دست ساخت قرار دارد و این موضوع چند ساعت زودتر از معرفی رسمی لو رفته است.

یک فروشگاه بلژیکی به اسم Smartoys این بازی را لیست کرده و تصاویر و باکس آرت آن را هم لو داده است. در جزئیات این بازسازی ذکر شده که انتشار آن برعهده کمپانی THQ Nordic قرار دارد. سپس یک لیکر معتبر به اسم AestheticGamer این خبر را تایید و تصاویر و اطلاعات بیشتری را در توییتر منتشر کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیاییسرزمین اجنه و قاتلان سادیسمی
راهنمای جامع سینمای وحشت شرقی + معرفی بهترین فیلم‌های ترسناک آسیایی

ریمیک بازی Alone in the Dark قرار است دو ژانر وحشت روانشناسی و گوتیک جنوبی را با هم ترکیب کند. داستان شیطانی این اثر از دید دو شخصیت روایت می‌شود و توسعه دهنده آن سعی دارد با این پروژه به بازی‌های ترسناک دهه ۹۰ ادای احترام کند. شما می‌توانید بازی را در نقش ادوارد کارنبی (Edward Carnby) یا امیلی هارت‌وود (Emily Hartwood) تجربه کنید. 

نوشته های مشابه

در ادامه AestheticGamer اشاره می‌کند که بازسازی Alone in the Dark 1 به شدت شبیه ریمیک Resident Evil 2 خواهد بود. در این بازسازی، توانایی گشت و گذار در محیط را دارید و با حل معماهای مختلف باید راز پشت عمارت Derceto را آشکار کنید. در سال ۱۹۲۰ ادوارد به عنوان یک کارآگاه خصوصی از سوی امیلی استخدام شده تا عموی گمشده او را با کمک هم پیدا کنند.

تنها در تاریکی داستانی با مضمون لاوکرفتی داشته و نویسنده پروژه سابقه کار روی آثاری مثل Soma و Amnesia: The Dark Descent را دارد. THQ Nordic امشب در ساعت ۲۳:۳۰ یک رویداد دیجیتالی برگزار و احتمالا از ریمیک بازی Alone in the Dark رونمایی خواهد کرد. ساخت این عنوان توسط یک لیکر معتبر دیگر به اسم اسنیچ نیز تایید شده است.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا