بازی

ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time باز هم تاخیر خورده است

ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time باز هم تاخیر خورده است

بازی The Prince of Persia: The Sands of Time Remake لغو نشده است، اما مشکلی در زمان‌بندی انتشار باعث شده که اکنون از لیست خرده‌فروشان حذف شود.

شب گذشته خرده‌فروش‌هایی مانند GameStop پیش‌خریدهای بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake را حذف کردند که نگرانی‌هایی را در مورد لغو این پروژه ایجاد کرد. با این حال IGN پس از تماس با یوبیسافت تایید کرد که این بازسازی هنوز در دست ساخت است، اما از سال مالی ۲۰۲۳ که فروردین سال آینده به پایان می‌رسد هم دیرتر منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود

یوبیسافت در بیانیه‌ای به IGN گفت:

توسعه بازی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time اکنون توسط شعبه مونترال یوبیسافت رهبری می‌شود. ما به دستاوردهای شعبات Pune و Mumbai افتخار می‌کنیم و مونترال از آموخته‌های آن‌ها سود خواهد برد زیرا تیم جدید کار را برای ارائه یک بازسازی عالی ادامه می‌دهد.

یوبیسافت اضافه کرد:

در نتیجه، ما دیگر بازی را برای انتشار در سال مالی ۲۰۲۳ مورد هدف قرار نمی‌دهیم و بازی از فهرست انتشار حذف شده است. اگر بازیکنان مایل به لغو پیش‌خرید خود هستند، از آن‌ها دعوت می‌شود با خرده‌فروشان مربوطه تماس بگیرند. آن‌ها در ادامه اطلاعات بیشتری از بازی دریافت خواهند کرد، زیرا پروسه ساخت بازی رو به پیشرفت است.

ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time

این اولین بار نیست که بازی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time به تعویق می‌افتد. پس از معرفی بازی در سال ۲۰۲۰، این بازسازی قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. اما بعدا بازی تا سال مالی ۲۰۲۳ به تعویق افتاد. یک ماه پیش خبر رسید که ساخت بازی به استودیو مونترال واگذار شده است.

در اخبار مربوطه دیگر، اوایل سال جاری گفته شد که یوبیسافت در حال کار روی یک بازی معرفی نشده از سری محبوب و قدیمی Prince of Persia است که در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. با این حال، هنوز درباره این بازی هیچ خبر جدیدی منتشر نشده و همچنان در حد یک شایعه است.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا