بازی

لوکی پربیننده‌ترین سریال مارول در دیزنی پلاس است

لوکی پربیننده‌ترین سریال مارول در دیزنی پلاس است

کوین فایگی، رییس استودیوهای مارول اخیرا در یک جلسه درباره زمان انتشار سریال‌های آینده مارول در دیزنی پلاس صحبت و عنوان کرده که لوکی (Loki) با پشت سر گذاشتن عناوینی مانند وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان، مون نایت و هاکای پربیننده‌ترین سریال مارول در سرویس دیزنی پلاس است.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

اگرچه تمام بازیگران اصلی برای فصل دوم لوکی بازخواهند گشت، اما تغییرات نسبتا عمده‌ای در پشت صحنه آن رخ داده و پس از جدایی کیت کرون، جاستین بنسون به همراه آرون مورهد (سازندگان سریال مون نایت) وظیفه هدایت فصل دوم سریال لوکی را برعهده دارند و اریک مارتین نیز به عنوان نویسنده اصلی همکاری خواهد کرد.

سریال لوکی

مایکل والدرون، نویسنده فیلم دکتر استرنج ۲ در فصل اول نویسندگی سریال را برعهده داشت، اما اکنون با توجه به مشغله کاری زیاد، این وظیفه را برعهده اریک مارتین قرار داده است. والدرون در این باره گفت:

ببینید، همه چیز به یکدیگر مربوط است. ما چند کارگردان بزرگ استخدام کردیم. جاستین و مورهد [کارگردانان فصل دوم لوکی] فوق‌العاده هستند و اریک مارتین نیز به عنوان سرپرست نویسندگان انتخاب شده و بنابراین ما یک تیم خلاق و بسیار قوی داریم.

تاکنون تنها حضور بازیگرانی مانند تام هیدلستون، اوون ویلسون و گوگو امبتا تایید شده است. سوفیا دی مارتینو نیز امیدواری خود را برای بازگشت به فصل دوم ابراز کرده. همچنین گفته می‌شود فیلمبرداری فصل دوم سریال لوکی از هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند


Top 10: بهترین کنسول های دستی تاریخ!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا