رمز ارز

زنان عامل حرکت صعودی بعدی بیت کوین خواهند بود!

زمان مطالعه: دقیقه

تیم دریپر در مصاحبه اخیرش با تاجر معروف ارزهای دیجیتال اسکات ملکر، پیش‌بینی کرد که زنان بیشتری شروع به استفاده از بیت کوین خواهند کرد و این موضوع، به طور قابل‌توجهی تعداد جامعه کاربری این ارز دیجیتال را افزایش خواهد داد.
دریپر پیش‌بینی کرد که به طور ناگهانی، زنان بیشتری کیف پول بیت کوین خواهند داشت و با استفاده از آن اقدام به خرید خواهند کرد. با توجه به اینکه در ایالات متحده تقریباً 51 درصد از دارایی‌ها در اختیار زنان است، پیش‌بینی این موضوع که آنها می‌توانند قیمت بیت کوین را به میزان قابل توجهی بالاتر ببرند دور از ذهن نیست.
به گفته این دو سرمایه‌گذار مشهور، خرده‌فروشان هنوز متوجه نشده‌اند که می‌توانند 2 درصد با روش پرداخت بیت کوین به جای کارت‌های اعتباری صادر شده توسط بانک، پس‌انداز کنند. دریپر گفت، این موضوع به طور حتمی می‌تواند سود آن‌ها را دو برابر کند؛ زیرا آن‌ها با نرخ‌های بسیار پایینی کار می‌کنند.
این سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر بارها پیش‌بینی کرده‌ که قیمت بیت کوین تا اوایل سال 2023 به 250 هزار دلار خواهد رسید. دریپر در سال 2020 گفته بود که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور، بیت‌ کوین را به ارز رسمی در ایالات متحده تبدیل خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا