عمومی

میت ایکس اس 2، جدیدترین گوشی هوشمند تاشو هواوی، با قیمت ۱۹۹۹ یورو در بازارهای اروپا عرضه می‌شود

هواوی امروز رویداد بزرگی برگزار کرد که در آن Mate Xs 2، جدیدترین گوشی هوشمند تاشو این شرکت به‌همراه چندین ساعت هوشمند و ردیاب تناسب‌اندام به‌نمایش گذاشته شد. قرار است Mate Xs 2 که ستاره‌ی این رویداد بود، ماه ژوئن با قیمت ۱,۹۹۹ یورو در رنگ‌های سفید و مشکی و بنفش وارد بازارهای اروپایی شود. این دستگاه قبلاً در ماه آوریل در چین عرضه شده بود.

سه رنگ مختلف Mate Xs 2 هواوی

به‌گزارش gsmarena، جدیدترین دستگاه تاشو هواوی به نمایشگر اولد ۷٫۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۸۰ در ۲۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. هنگام تاشدن، اندازه‌ی این گوشی هوشمند به ۶٫۵ اینچ کاهش می‌یابد و می‌توان راحت‌تر با یک دست از آن استفاده کرد.

با وجود اندازه‌ی بزرگ Mate Xs 2، این دستگاه ۲۵۵ گرم وزن دارد که بسیار سبک‌تر از مدل قبلی آن، یعنی Mate Xs سیصدگرمی است. Mate Xs 2 جدید از اسنپدراگون 888 4G و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

  • میت ایکس اس 2 با اسنپدراگون 888 و طراحی تاشو به‌سمت بیرون رونمایی شد

فهرست مشخصات Mate Xs 2 هواوی

در پنل پشتی دستگاه، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد دارد که با لنز اوتراواید ۱۳ مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال سه‌برابری همراهی می‌شود. در بخش نرم‌افزاری نیز، رابط کاربری EMUI 12 به‌کار رفته است. درنهایت، باید اشاره کنیم که در Mate Xs 2 از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی استفاده شده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا