بازی

بازی‌های ماه اکتبر سرویس Gold ایکس باکس مشخص شدند

بازی‌های ماه اکتبر سرویس Gold ایکس باکس مشخص شدند

مایکروسافت به تازگی بازی‌های Games with Gold سرویس ایکس باکس لایو که در ماه اکتبر ۲۰۲۲ رایگان می‌شوند را معرفی کرده است.

در ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس، مشترکین می‌توانند Windbound که به طور معمول ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد را از ۱ تا ۳۱ اکتبر دریافت کنند. Bomber Crew Deluxe Edition (با قیمت ۲۴.۹۹ دلار) نیز از ۱۶ اکتبر تا ۱۵ نوامبر برای دانلود رایگان در دسترس خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگاز دست باگ‌ها مخفی شو
بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگ

در توضیحات بازی Winbond آمده است:

در جزیره‌ای ناشناخته، باید از اراده و مهارت خود برای زنده ماندن استفاده کنید. شما نقش کارا را بازی می‌کنید که کشتی‌اش در جزایر ممنوعه غرق شده است. برای زنده ماندن باید سلاح و ابزار بسازید.

در توضیحات بازی Bomber Crew Deluxe Edition نیز آمده است:

شما برای انجام ماموریت‌های بسیار خطرناک در این بازی استراتژیک پرواز و بمباران جنگ جهانی دوم استخدام می‌شوید. وقتی در آسمان هستید، خطر همه جا را فرا می‌گیرد. این به شما بستگی دارد که سوخت، مهمات و هیدرولیک را مدیریت کنید و در عین حال سعی کنید از توپچی‌های دشمن دوری کنید. خدمه خود را ایمن نگه دارید و پیروزی را به خانه بیاورید.

ایکس باکس

بازی‌های ماه گذشته این سرویس شامل Gods Will Fall، Double Kick Heroes و Thrillville بودند. مایکروسافت در تیر ماه تایید کرد که سرویس Xbox Games with Gold از اول اکتبر ۲۰۲۲ (۹ مهر ماه امسال) دیگر شامل عناوین ایکس باکس ۳۶۰ (Xbox 360) نخواهد بود.

یکی از سخنگویان مایکروسافت اعلام کرد که به دلیل محدودیت‌های فنی و صدور مجوز، به محدودیت‌های توانایی خود برای آوردن بازی‌های جدید به کاتالوگ عناوین گذشته رسیده‌اند.

به لطف خرید بالقوه اکتیویژن بلیزارد توسط شرکت مایکروسافت، بازی‌های سازگار با کنسول قدیمی ایکس‌ باکس ۳۶۰ ممکن است بیشتر از قبل شوند. این قرارداد می‌تواند به معنای اتفاقات بزرگ برای طرفداران باشد و شاید سری Call of Duty و World of Warcraft با قسمت‌های بعدی خود به سرویس گیم پس بیایند. اما باید منتظر آینده ماند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا