بازی

محتوای جدید بازی Halo 2 پس از ۱۸ سال پیدا شد

محتوای جدید بازی Halo 2 پس از ۱۸ سال پیدا شد

نزدیک به دو دهه پس از عرضه هیلو ۲ (Halo 2) به بازار، طرفداران توانسته‌اند محتوای حذف شده جدیدی برای آن پیدا کنند و از استودیو ۳۴۳ اینداستریز درخواست دارند که آن‌ها را به بازی اضافه کنند. 

چندین ماه پیش استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که با مادسازها برای بازیابی محتوای حذف شده هیلو ۲، هیلو ۳ و Halo: Combat Evolved همکاری می‌کند. این همکاری نتیجه بخش بوده و زره، ماشین و اسلحه جدید در راه Halo: Combat Evolved هستند. مادسازها همچنین دشمنان جدیدی را هم پیدا کرده‌اند که بانجی از محصول نهایی حذف کرده بود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Halo Infinite – هر کدام از Skullها چه کار می‌کنند؟جمجمه، شده قمقمه!
راهنمای بازی Halo Infinite – هر کدام از Skullها چه کار می‌کنند؟

همچنین مادسازان موفق به بازیابی دموی گم شده Halo 2 برای E3 شدند. البته نباید گمان کرد که این پروژه کاری آسان است و به نظر می‌رسد که ۳۴۳ اینداستریز برای اضافه کردن این محتوا به The Master Chief Collection به زمان بیشتری نیاز دارد. شیک وانگ (Shiek Wang)، توسعه دهنده این سری از ۲۰ سال پیش، در این زمینه اعلام کرد:

در حال حاضر تاریخ دقیق اضافه شدن این محتوای حذف شده به The Master Chief Collection مشخص نیست. با این حال دلگرم کننده است که طرفداران و 343 در جستجو و پیاده سازی محتوای گمشده پیشرفت خوبی داشته‌اند، درست مانند دموی گمشده Halo 2 برای E3.

هیلو

بیشتر تمرکز استودیو ۳۴۳ اینداستریز روی بازی هیلو اینفینیت قرار دارد که متاسفانه فصل سوم آن بازهم تاخیر خورده است. ۳۴۳ اینداستریز چند روز پیش نقشه راه هیلو اینفینیت برای چند ماه آینده را منتشر کرده ولی کم بودن تعداد آپدیت‌ها و مدهای بازی Halo Infinite، باعث ناراحتی طرفداران شده است.

بازی Halo: The Master Chief Collection در حال حاضر روی کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگاز دست باگ‌ها مخفی شو
بررسی بازی Aragami 2 – رقص با سایه‌های مرگ


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا